Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak i problemy z bilingami


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2020
  • 6224
  • 69

Brak i problemy z bilingami

Mamy listopad 2022.

Na numerze stacjonarnym mam podgląd do wykazu połączeń z ostatniej zapłaconej faktury. Gdy chcę sprawdzić starsze lub nowsze połączenia, MO nie pokazuje niczego. Brak połączeń po 24 października.

Na numerze prepaid nie mogę ręcznie wskazać daty po 24 października. Niby można to trochę ominąć wybierając opcję ostatni/bieżący miesiąc, ale wykaz jest niekompletny w kwestii połączeń internetowych. Przykładowo kilka dni temu pobrałem prawie 10gb w jeden wieczór, a wg MO tego dnia mam 5 sesji po 100kb każda.

Jak to u was wygląda?

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Brak i problemy z bilingami

@spiro wykorzystanie transmisji danych mam niekompletne. Jak zrestartuje urządzenie, to po kilku godzinach jest aktualizacja danych.

Po ostatniej awarii konta Mój Orange nawet konsultanci nie mają wglądu w bilingi starsze niż czerwiec tego roku. Jak zadałem pytanie o warunki umowy, to też brak wglądu.