- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@Misiek62 , dlatego że testowaliśmy betę, ja nigdy nie otarłem się o PESEL. Aż sam się dziwię, bo znałem "tajne" dojścia i triki, że wiele razy pokazywałem stare "bebechy". Dopiero jak definitywnie odcięto mi to "korytko", to przeszedłem do NMO bez tego😀
@Misiek62 , przypomniałem sobie, że scalenia dokonałem jeszcze przed wdrożeniem NMO dużo wcześniej. Nie byłem wówczas forumowiczem NO i pisałem im w zgłoszeniach błędów, a także w korespondencji mailowej, ale nigdy nie było odzewu, więc radziłem sobie po swojemu. Gdy dawałem wstecz, to nawet mogłem podejrzeć szczegółowe dane nawet po wylogowaniu. To było najsłabsze ogniwo ichniejszych zabezpieczeń, albo wręcz dziurawych zabezpieczeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem - nie widzę jednej komórki
@bronzub oj tam, nie będziemy się tu licytować co kto odkrył i ile rzeczy zgłosił. 🙂
U mnie konto łączone dla usług stacjonarnych i mobilnych było od początku. Ale rejestracji na starym NO można było dokonać dla każdej usługi. Natomiast w nowym jest się rozpoznawanym tylko po PESEL-u.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »