- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem - nie widzę jednej komórki
Miałam Orange Love i Internet Mobilny,
Ale były problemy z Neostradą, po ciężkiej walce udało się z Neostrady zrezygnować, ale zaczęły się następne problemy, otóż aplikacja widzi tylko jeden numer internet mobilny, komórki nie widzi, zgłosiłam przez czat, po paru dniach wysłali sms, że już wszystko ok, po czym wchodzę na aplikacje i bez zmian, zgłaszam ponownie, doradca mówi by skasować konto, też tak zrobiłam, poczekałam 48godz. Zrobiłam rejestracja od nowa i bez zmian. Co mogę jeszcze zrobić?
_______________
*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator - Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@darusia84 , poczekaj jeszcze "chwilkę", aż ich systemy "przemielą" Twoją zmianę. Mnie też trochę długo wisiał numer komórki z Orange Love, bo był podstawowym. Nawet jak uciekłem z OL, to mając go we Flexie, nadal "wisiał" mi na koncie webowym. W aplikacji MO szybciej zniknął. Ale to był mój dylemat i go zignorowałem, ponieważ uznałem, iż prędzej, czy później, sprzątną ten bajzel😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@darusia84 oczywiście możesz odbyć kolejną rozmowę na czacie aby zweryfikować aktualny stan numerów przypisanych do konta w Orange. Tu na forum nikt nie ma dostępu do informacji o klientach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@darusia84 sprawdź, czy masz usługi zarejestrowany na ten sam PESEL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@darusia84 po usunięciu konta Mój Orange na portalu www, trzeba odczekać z tydzień, potem ponownie konto założyć, widocznie u ciebie ten proces, nie naprawił problemu, zgłoś na czat problem, lub niech oni zresetują konto Mój Orange, jakiś tam masz bug.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@Anonim Teraz tyle czasu nie trzeba czekać. Wystarczy 24 godziny. Ale u @darusia84 coś poszło nie tak. Dlatego proponuję zweryfikować na jakie dane są zapisane usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@ketrasaArtur wiem że można szybciej ale niekiedy warto poczekać, mi tam bug na koncie naprawili, bez usuwania konta, ale za 3 podejściem, miałem tylko prepaid, I'm więcej usług na koncie, tym gorzej z naprawą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@Anonim dokładnie, obecnie przy 10-cuu usługach konto już zaczyna kiepsko działać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@ketrasaArtur , do scalenia, miałem trzy konta. Po scaleniu jedno, a po odejściu z OL zrobiły się dwa. Czemu, nie mam pojęcia. Tak że podzielą przez 5 i będą dwa konta do przełączania, jak u mnie😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@bronzub jeśli mnie pamięć nie myli, to scalenie kont miało związek z wdrożeniem nowego MO... gdzie łączono usługi wg PESEL-u osoby na którą są rejestrowane. Pamiętasz, na początku była jazda gdy były usługi mobilne i stacjonarne... tak jak u mnie, gdy testowaliśmy Betę Mój Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »