Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Hej,

Po zalogowaniu na Mój Orange pojawia się komunikat: przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna - kliknij aby przejść na stronę główną.

Próbowałam logowania na różnych przeglądarkach, założyłam drugie konto, mam podłączony Internet 🙂  Nic nie pomaga. Cały czas jestem przekierowywana na główną stronę.

Proszę o pomoc. Co może być przyczyną?

Nie mam dostępu do faktur, historii wykorzystanych danych etc.

 

Tak więc "Drogie Orange", które przysyła sms przypominające o  terminowych wpłatach. Pragnę wiedzieć za co płacę...

 

Pozdrawiam i pomocy 🙂

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - tu niestety nikt nie ma wglądu w Twoje dane.

Najczęstszą przyczyną jest to, że konto na portalu orange.pl nie jest powiązane z żadną usługą. Piszesz, że założyłaś drugie konto - konto z daną usługą można mieć jedno. Ew. ostatnio dokonywałaś zmian na swoich usługach np. cesję.

A co otrzymujesz przy próbie założenia nowego konta? wybierasz opcję dla klientów Orange? o jaką usługę chodzi - internet mobilny czy stacjonarny?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - tu niestety nikt nie ma wglądu w Twoje dane.

Najczęstszą przyczyną jest to, że konto na portalu orange.pl nie jest powiązane z żadną usługą. Piszesz, że założyłaś drugie konto - konto z daną usługą można mieć jedno. Ew. ostatnio dokonywałaś zmian na swoich usługach np. cesję.

A co otrzymujesz przy próbie założenia nowego konta? wybierasz opcję dla klientów Orange? o jaką usługę chodzi - internet mobilny czy stacjonarny?
Anonim

Nie dotyczy

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

@Parra, może jesteś nie do końca zorientowany, iż na obecnym etapie modernizacji serwisu MO, może się zdarzyć taka sytuacja na komputerze stacjonarnym. W aplikacji MO ten postęp jest znacznie szybszy, toteż nawet ja o drodze okrężnej do możliwości podglądu na PC pisałem nieraz. Mam więc pytanie: przechodzisz do konta bezpośrednio z forum z zakładki Mój Orange? Są dwie możliwości podglądu: usługi stacjonarne - bezpośredni podgląd  https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/podsumowanie, natomiast mobilne, to przechodzisz przez taki proces logowania: Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange, pamiętaj, że teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji > Przejdź do nowego Mój Orange - https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie ]. I tutaj możesz mieć te "powroty" do strony głównej. Ale u mnie jest podgląd Mój Orange konto z usługami łączonymi. W usługach stacjonarnych, jak przewiniesz w dół strony, to też powinny być wszystkie usługi. Jeżeli masz wątpliwości i chcesz "spać spokojnie" z powodu faktur, to na czacie lub przez aplikację konsultant je rozwiejeEmotikon: Szczęśliwy

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

@Parra Czy któraś z odpowiedzi pomogła rozwiązać twój problem? Jeśli tak oznacz ja proszę jako rozwiązanie. 

Anonim

Nie dotyczy

Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"

Jeszcze takie kwiatki wychodzą na NO 

Przechwytywanie.PNG