- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
Po zalogowaniu na Mój Orange pojawia się komunikat: przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna - kliknij aby przejść na stronę główną.
Próbowałam logowania na różnych przeglądarkach, założyłam drugie konto, mam podłączony Internet 🙂 Nic nie pomaga. Cały czas jestem przekierowywana na główną stronę.
Proszę o pomoc. Co może być przyczyną?
Nie mam dostępu do faktur, historii wykorzystanych danych etc.
Tak więc "Drogie Orange", które przysyła sms przypominające o terminowych wpłatach. Pragnę wiedzieć za co płacę...
Pozdrawiam i pomocy 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najczęstszą przyczyną jest to, że konto na portalu orange.pl nie jest powiązane z żadną usługą. Piszesz, że założyłaś drugie konto - konto z daną usługą można mieć jedno. Ew. ostatnio dokonywałaś zmian na swoich usługach np. cesję.
A co otrzymujesz przy próbie założenia nowego konta? wybierasz opcję dla klientów Orange? o jaką usługę chodzi - internet mobilny czy stacjonarny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Najczęstszą przyczyną jest to, że konto na portalu orange.pl nie jest powiązane z żadną usługą. Piszesz, że założyłaś drugie konto - konto z daną usługą można mieć jedno. Ew. ostatnio dokonywałaś zmian na swoich usługach np. cesję.
A co otrzymujesz przy próbie założenia nowego konta? wybierasz opcję dla klientów Orange? o jaką usługę chodzi - internet mobilny czy stacjonarny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"
@Parra, może jesteś nie do końca zorientowany, iż na obecnym etapie modernizacji serwisu MO, może się zdarzyć taka sytuacja na komputerze stacjonarnym. W aplikacji MO ten postęp jest znacznie szybszy, toteż nawet ja o drodze okrężnej do możliwości podglądu na PC pisałem nieraz. Mam więc pytanie: przechodzisz do konta bezpośrednio z forum z zakładki Mój Orange? Są dwie możliwości podglądu: usługi stacjonarne - bezpośredni podgląd https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/podsumowanie, natomiast mobilne, to przechodzisz przez taki proces logowania: [ Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange, pamiętaj, że teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji > Przejdź do nowego Mój Orange - https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie ]. I tutaj możesz mieć te "powroty" do strony głównej. Ale u mnie jest podgląd Mój Orange konto z usługami łączonymi. W usługach stacjonarnych, jak przewiniesz w dół strony, to też powinny być wszystkie usługi. Jeżeli masz wątpliwości i chcesz "spać spokojnie" z powodu faktur, to na czacie lub przez aplikację konsultant je rozwieje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"
@Parra Czy któraś z odpowiedzi pomogła rozwiązać twój problem? Jeśli tak oznacz ja proszę jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - błąd "przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna"
Jeszcze takie kwiatki wychodzą na NO