- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
Dzień dobry, od kilku dni zmagam się z aplikacją Mój Orange w najnowszej wersji na rynku Microsoft Windows Store (Win 10 Mobile).
Logując się przy użyciu nr telefonu (szybkie logowanie) uzyskuję kod weryfikacyjny, a po jego wprowadzeniu widzę ograniczone (ze względu na typ logowania) dane. Jest to niezmiernie uciążliwe, ponieważ za każdym razem, gdy chcę sprawdzić szczegóły dot. aktywnych pakietów itp., muszę czekać na kod weryfikacyjny, przełączyć aplikacje, aktywować pole do jego wpisywania, wpisać kod i potwierdzić.
W tym celu (zgodnie z opisem aplikacji) stosowane jest tzw. pełne logowanie przy użyciu nr telefonu lub loginu. Tylko tutaj, pomimo wielu prób, nie mogę się zalogować. Wpisując nr telefonu otrzymuję następujący komunikat:
Natomiast korzystając z loginu, nie mogę się zalogować ze zwrotną wiadomością:
Nieważne ile razy próbuję, przy użyciu jakiego łącza, nie mogę się zalogować do aplikacji. Poprzez web (przeglądarka) wszystko działa, mogę zalogować się przez użycie m.in. loginu, a wszystkie szczegóły są widoczne na stronie, włącznie z nr telefonu, za pomocą którego chcę zalogować się (pełne logowanie) do aplikacji. Od razu nadmienię, iż odzyskiwanie hasła poprzez podanie nr telefonu/loginu z poziomu apki nie działa. Po jego wprowadzeniu i kliknięciu 'dalej' otrzymuję komunikat 'Operacja nie powiodła się'.
Prosiłbym o pomoc, ponieważ aplikacja jest niezmiernym ułatwieniem jeśli chodzi o sprawdzanie szczegółów dot. konta, a stosowanie ponad 5 osobnych kodów jako kontakty czy też specjalne korzystanie z przeglądarki jest uciążliwe. Z góry ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
Wpisuję nazwę użytkownika, nie email.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
Aplikacja jest zaktualizowana do najnowszej wersji dostępnej w sklepie, a urządzenie jest aktualne (Win Update).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
@Augusto to na początek odinstaluj aplikację Mój Orange, zainstaluj ponownie potem, może być jakiś bug na koncie, jak przeinstalowywanie aplikacji, nie pomoże, to pozostaje kontakt z BOK Orange, poprzez czat czy telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange Windows 10 Mobile - nie można się zalogować
Niestety nie pomogło, a przez weekend chat był niedostępny. Zaraz zgłaszam sprawę na BOK. Dodatkowo, po zalogowaniu się do nowego Mój Orange przez przeglądarkę ukazuje się następujący widok:
Zaczyna to już być irytujące, mam nadzieję, że obsługa techniczna wyjaśni całą sytuację.