- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam,
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej Mój Orange (wersja 4.10) poprzez login i hasło z serwisu Orange, dostępne są tylko usługi mobilne, czyli telefon komórkowy. Dlaczego nie są dostępne również usługi stacjonarne, tj. internet i telefon domowy? Posiadam pakiet Orange Love zawierający telefon stacjonarny, internet domowy, telefon komórkowy i telewizję.
Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Księciuto pozostaje wyjaśnienie sprawy na czat czy telefonicznie, bug na koncie masz, aplikacja powinna wyświetlać, wszystkie twoje usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do aplikacji Mój Orange
@Księciu ,gdybam teraz. Prawdopodobieństwo użycia własnego loginu z MO, może wywołać taką reakcję. Użyj w aplikacji (jako loginu) numeru komórki z Orange Love. Ewentualny problem z hasłem skoryguj opcją przypomnienia hasła. Potem już tylko z góreczki😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do aplikacji Mój Orange
Próbuję logować się przez wszystkie możliwości, wpisując numer telefonu stacjonarnego, nr Neostrady, numer telefonu komórkowego lub nr ewidencyjny klienta. Za każdym razem wyskakuje błąd loginu lub hasła. Udaje się zalogować tylko jak wpiszę właśnie login i hasło ze starego sposobu logowaniu w serwisie Mój Orange, ale dostępne są tylko usługi mobilne, czyli telefony komórkowe w moim pakiecie. W przypadku wybrania opcji przypomnienia hasła wyskakuje komunikat "Operacja nie powiodła się".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Księciuto pozostaje wyjaśnienie sprawy na czat czy telefonicznie, bug na koncie masz, aplikacja powinna wyświetlać, wszystkie twoje usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do aplikacji Mój Orange
Dzięki, w takim razie skontaktuję się z doradcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie do aplikacji Mój Orange
No ja mam dokładnie to samo. Mam dwa prepaidy i Światłowód. Wszystko chodziło OK, wszystko dostępne w jednaj apce. W międzyczasie przyszła aktualizacja apki (iOS) i coś wzieło wszystkie loginy, musiałem wpisywać od nowa...
Prepaidy dodały się bez problemów a światłowód nie chce.
Na www loguje się przez emaila a aplikacja w ogóle nie przyjmuje loginu w postaci @, każe podać numer usługi. Oczywiście jak podaje nr Neostrady (czy też stary login) i hasło (jakim się loguje przez www), to wywala błąd logowania...
Na domiar złego na jednym prepaidzie miałem nicka, i teraz jak loguje się na forum (na tamten numer) to system proponuje mi... wybór nicka....
Czyżby jakiś globalny reset wszystkiego?