- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
czwartek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czwartek
Krzaczki zamiast odpowiedzi w sprawie numeru imei ze strony Orange
@KlientOrange756 może mieć rację. Myślę, że te wątki mogą mieć, ze sobą coś wspólnego niestety:
https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Zablokowany-imei/td-p/425028
poniedziałek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poniedziałek
Krzaczki zamiast odpowiedzi w sprawie numeru imei ze strony Orange
@KlientOrange756 napisał(-a)
Jeśli masz jakiś numer imei ratalny możesz sam to sprawdzić.
Sprawdziliśmy to na Twoją prośbę. Wrzuciliśmy dziś kilka numerów IMEI sprzętów ratalnych do formularza i wyniki były OK, czyli dostaliśmy komunikat, że urządzenie jest własnością Orange.
wtorek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wtorek
Krzaczki zamiast odpowiedzi w sprawie numeru imei ze strony Orange
@KlientOrange756
Potwierdzasz rozwiązanie?
Potwierdzasz rozwiązanie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »