- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
Skorzystałem z tego linka ale wyskakuje ze na podane dane jest juz konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@EfekOk to dziś możesz zadzwonić na 510100100 ale czas oczekiwania może być długi na konsultanta bo to niedziela .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
Zdaje sobie z tego sprawe wiec poczekam do jutra ale jeszcze raz dziekuje za pomoc .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
@EfekMiło nam i życzymy pomyślnie rozwiązania sprawy na infolinij Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
@Efek z tego co wyczytałem w temacie, to założyłeś konto w apce sraty MO, a następnie przez stronę na NMO. Potem konto zostało zawieszone.
Proponuje sprawdzić e-mail, czy nie przyszedł link aktywacyjny po rejestracji. Następnie aktywować konto przez link. Jeżeli nie uda się zalogować, bo konto może być zblokowane, to proponuję odczekać i spróbować za jakiś czas. Jeżeli dalej nie uda się zalogować, to kontakt na infolinię 510 100 100 i opisać całą sytuacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
Przyszedł linka aktywacyjny kliknolem i wyskoczylo adres e-mail zweryfikowany. I wskoczylo zaloguj sie do konta i wtedy sie zaczely problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
@ketrasaArtur Myślałem nad tym ale raczej kontakt będzie potrzebny z Bok Orange . @Efek Domyśliłem się dlatego już nie pisałem o tej weryfikacja .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
Zrobilem wszystko co trzeba bylo zrobic nie wiem co sie stalo ale mam nadzieje ze jutro to naprawia mi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto moj orange
@Efek odczekaj więc jakiś czas, bo pierwsze konto założone zostało w starej wersji MO. Do nowej wersji dane muszą zostać zmigrowane, więc chwilę to potrwa. Sprawdź ponownie logowanie za jakiś czas. Jeśli nie pójdzie, to kontakt z BOK jak picał @Citi2017 .
Mam nadzieję, że to chwilowy problem i migracja szybko przejdzie. Spróbuj za chwilę 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »