Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 169
  • 100
  • 4

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

► Wpis, ze względu na charakter zawartego w nim apelu, został przeniesiony z sekcji związanej z Pomysłami (etykieta: Usługi). Doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

 Myślę że ten pomysł powinien być potraktowany bardziej jak prośba o równe traktowanie użytkowników

W kontekście migracji do nowego Orange, gdzie mimo iż jestem wieloletnim klientem Orange to nie mogę przejść ze starego do nowego konta bo nie dostałem głupiego zaproszenia

Chciałbym aby Orange nie dzieliło ludzi na gorszy i lepszy sort 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 4002
  • 6082
  • 127

Konto Nowy MO w aplikacji

Nie ma podziału klientów Orange na lepszych i gorszych, problem leży po stronie usług które ma klient, nie wszystkie można z marszu przenieść do nowego Mój Orange, mając tylko sim kartę w Orange dawno dostałem zaproszenie do nowego Mój Orange, więc jeśli ktoś ma tylko sim to ewentualnie jakiś bug blokuje przejście do nowego Mój Orange, ale to można szybko rozwiązać poprzez czat czy telefon.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 4002
  • 6082
  • 127

Konto Nowy MO w aplikacji

Nie ma podziału klientów Orange na lepszych i gorszych, problem leży po stronie usług które ma klient, nie wszystkie można z marszu przenieść do nowego Mój Orange, mając tylko sim kartę w Orange dawno dostałem zaproszenie do nowego Mój Orange, więc jeśli ktoś ma tylko sim to ewentualnie jakiś bug blokuje przejście do nowego Mój Orange, ale to można szybko rozwiązać poprzez czat czy telefon.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26146
  • 16234
  • 1161

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

Orange nie wysyła już zaproszeń. Migracje są automatycznie partiami i można ręcznie przez BOK.

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 4002
  • 6082
  • 127

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

@Piotrekk85  masz rację, dawno na starym Mój Orange się nie logowałem, wcześniej monit o przejście na nowe Mój Orange wyskakiwał 😉

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2282
  • 3514
  • 120

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

@Aborows40,

jest dokładnie tak jak to napisali wcześniej użytkownicy 🙂

 

Zawsze możesz zlecić w BOK taką migrację do nowego Mój Orange (konto www na portalu). Tylko w szczególnych sytuacjach byłaby ona niemożliwa.

 

A co do apki w kontekście nowego Mój Orange? Zaskoczony mężczyzna
To to pytanie od czasu do czasu przewija się na naszym forum :). Jest w realizacji pomysł - Ujednolicenie Aplikacji Mój Orange z Mój Orange na stronie WWW.

A ostatnio na AMIE w tym temacie wypowiedziały się osoby odpowiadające za jej rozwój 🙂

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2282
  • 3514
  • 120

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

@Aborows40,

zerknij, proszę, na powyższe wpisy i rozważ czy nie warto byłoby któregoś oznaczyć. Dzięki temu łatwiej będzie dotrzeć innym użytkownikom forum do wartościowych treści 🙂

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 169
  • 100
  • 4

Konto Nowy MO w aplikacji - dlaczego jedni mają dostęp a drudzy nie?

Wniosek zgłoszenia o rejestrację konta poprzez czat lub infolinie rozwiazal mój problem