- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
Po wejściu w Zobacz szczegóły strona się odświeża i nie wyświetla szczegółów np. dotyczących pakietów internetowych.
Dzieje się to od dnia kiedy były robione prace na stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
@Ultra2020 czyściłeś ciasteczka w przeglądarce? Jeżeli tak, a nie poprawiła się sprawa z wyświetlaniem informacji na stronie, to zgłoś sprawę na infolinii lub na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
@ketrasaArtur Tak wyczyściłem całą historię przeglądarki, lecz nadal występuje ten problem dziś postaram się go zgłosić na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
@Ultra2020 daj znać, jaką odpowiedź uzyskasz. Ja sprawdzę jeszcze w wolnej chwili u siebie na koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
Pani z czatu ma także ten problem więc @ketrasaArtur nie musisz sprawdzać za pewne też tak masz.
Zainstalowałem jeszcze https://www.java.com/pl/download/ myśląc że może to coś pomoże ale nadal nic.
Pani wysłała zgłoszenie w tej sprawie i teraz pozostaje czekać gdy zostanie to naprawione napiszę o tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
@Ultra2020 przed chwilą sprawdziłem na abonamencie i na kartę. Wszystkie szczegóły u mnie działają bez zarzutu. Może ten problem jest tylko u wybranych, nie u wszystkich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
Może tylko na moim koncie 🙂 za chwile zaloguje się na konto innego użytkownika i sprawdzę, czy występuje problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
Na innym koncie też występuje ten problem na czacie otrzymałem wiadomość "Chwilowo jest awaria i prace techniczne dlatego nie wszystko jest widoczne." oraz że od poniedziałku będzie wszystko już działać normalnie 🙂 więc czekać tylko do poniedziałku 🙂 @ketrasaArtur być może i twoje różne problemy związane z nowy mój orane zostaną naprawione. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange - Zobacz Szczegóły
@Ultra2020 zobaczymy więc po weekendzie jak będzie wyglądała sytuacja z Mój Orange.