Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt z BOK - mail i formularz

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z BOK - mail i formularz

@SandrusiaJeszcze masz coś Orange znalazl sposob

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kontakt z BOK - mail i formularz

@Anonim: Inne sieci już kilka lat stosują norepleye więc Orange jako jedna z ostatnich sieci to zmienia.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 197
  • 267
  • 2

Kontakt z BOK - mail i formularz

vdsl2, wiem o tym, a to że Orange nie ma wygodnej platformy do obsługi to wiadomo od lat. Cały proces składania reklamacji z załącznikami powinien być na orange.pl i tam otrzymywać powinniśmy odpowiedzi, byłoby wygodnie i przejrzyście i łatwo podejrzeć historyczne zlecenia.

Tego mi brakuje, ale jak całkiem już usunęli "zgłoś sprawę" z orange.pl to nadzieja na rozwijanie zakładki umarła ;(


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kontakt z BOK - mail i formularz

Modernizacja to nie pojawienie się nowej. Od 10 lat gruntownych zmian nie było.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 197
  • 267
  • 2

Kontakt z BOK - mail i formularz

Pamiętam jak dziś, że było jasno pisano "nowa platforma", więc to raczej nie modernizacja była.

Miałam epizod z innymi też sieciami i na ich eBOK zawsze była i jest opcja reklamacji przez panel Klienta i tam też otrzymuje się odpowiedzi, więc noreplay wtedy nie jest istotne.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kontakt z BOK - mail i formularz

Orange zależało na podniesieniu wskaźników NPS który po kontakcie z człowiekiem jest większy niż z formularzy kontaktowych czy maili. Jak dla mnie niedługo przyjdzie nowa koncepcja i max 2 lata i to wróci. I może na Biurze Obsługi wróci obsługa a nie sprzedaż.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 197
  • 267
  • 2

Kontakt z BOK - mail i formularz

Moim zdaniem im zależy na naszych mailach, aby potem zalewać reklamami, spamem bo paranoją jest po migracji na nowe mój orange jedyna forma logowania to mail. Logowałam się zawsze numerem tel i to było wygodne, bo każdy ma swój indywidualny, zmienili na gorsze i to już przeraża, że zmiany idą na Gorsze...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kontakt z BOK - mail i formularz

Zmiany wg mnie idą na plus o ile kiedyś ktoś uporządkuje bazy klientów, szczególnie kartoteki klientów powyżej 10 lat. No i trzeba więcej kasy zainwestować w to.