Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

Anonim

Nie dotyczy

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida


TJZS napisał(-a):

To ja poczekam na wersję w której będzie to działać w aplikacji tak jak na stronie teraz działa.


@TJZS, w mojej najbliższej mi rodzinie aplikacja MO działa bez zarzutu. Sprawdzaliśmy i tutaj próbuję zrozumieć, w czym tkwi Twój problem, bo to oznaczone przez Ciebie "rozwiązanie", przepraszam, jest jak gęsta mgła w środku nocy.  Mamy Sony Xperia M4 Aqua, system Android 5.0 i bez ostatnich aktualizacji aplikacji Mój Orange jest wgląd do wszystkich zakładek. A co daje aktualizacja aplikacji? Trzecia wersja  jest dostępna dla urządzeń z systemem Android 4.1 lub nowszym, Windows Phone 8.1 lub nowszym oraz iOS 7 lub nowszym. Najnowsza wersja znacząco poprawia działanie aplikacji.
Na początek proponuję wykonać ten krok z obrazka. Zapisz, które kolejno adresy Ci się pojawiają. Jeżeli są te: https://www.orange.pl/zaloguj.phtml na NMO https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml i pojawi się https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie , to potwierdź lub zaprzecz. Screeny mile widziane, bo z fusów nie da się wróżyć.

aplikacja w MO.PNG


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 76
  • 62
  • 2

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

@Anonim   aplikację "Mój Orange" ostatnio odpalam tylko po to by sprawdzić czy w końcu podawany jest stan RLAH (nie jest nadal). Pakiet "minuty/sms/dane co miesiąc cyklicznie" mam włączony, kasa na koncie jest, GB danych od groma więc nie potrzebuję za często zaglądać.

 

Gdy wchodzę na stronę MO [1] to loguję się i widzę dane swego telefonu i córki telefonu. Mogę szybko i wygodnie sprawdzić stan kont, zmienić ewentualne opcje, przelać kasę ze Skarbonki. Z poziomu aplikacji nie.

 

Z tego co wynika w wątku muszę utworzyć oddzielne konto na numer córki, dodać je do aplikacji. Potem na stronie logować się albo na jedno albo na drugie jak będę chciał coś zmienić. Nie jest to dla mnie rozwiązaniem więc stąd "poczekam aż będzie w apce jak na stronie" jest opcją oznaczoną jako rozwiązanie.

 

Co do 'kroków z obrazka'. Wchodzę na [2] i mam info "Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange
Pamiętaj, że teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji." więc klikam "Przejdź do nowego Mój Orange" i ląduję na [3]. Podaję email i hasło od konta, którym zalogowałem się na [1] i "Wpisano niepoprawne dane użytkownika" otrzymuję. Opcja przypominania hasła albo nie działa (jako odpowiedź mam stronę z "{}" jako treścią) albo zajmuje ponad 5 minut.

 

1. https://www.orange.pl/zaloguj.phtml

2. https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml

3. https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie

 

 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

@TJZS, łączenie kont wykonuje się tylko raz, na samym początku. Później wszystko działa jak należy...
Anonim

Nie dotyczy

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

@TJZS, tu widzę coś niepokojącego, bo ostatnio parę osób miało z tym problem, tylko nie wszyscy byli do końca szczerzy. W związku z pracami w NMO pytam, czy po wpisaniu adresu e-mail masz podpowiedź hasła, czy puste pole wyboru?

2017-10-07 (1).png2017-10-07 (2).png


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 76
  • 62
  • 2

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

@Anonim nie przechowuję haseł w konfiguracji przeglądarki więc nie ma co ona tam podpowiadać.

Anonim

Nie dotyczy

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida


TJZS napisał(-a):

@burebusek nie przechowuję haseł w konfiguracji przeglądarki więc nie ma co ona tam podpowiadać.


@TJZS, zastanawia mnie więc, dlaczego dałeś sobie rozwiązanie i prosisz o pomoc dalej? Chcemy Ci pomóc. Chcesz, czy tylko nabijasz licznik sobie, jak ja zostałem o to posądzony? Ja powiem na samym początku, że potwierdzam słowa @mabud73a. Nie ma innej opcji!!!


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 76
  • 62
  • 2

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

@Anonim  o punkty na forum nie dbam. Po ilości postów i tak widać, że zaczynam dopiero.

 

Jak dla mnie wątek można zamknąć. @mabud73 spytał bym coś sprawdził to sprawdziłem i wątęk się potoczył.

Anonim

Nie dotyczy

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida


TJZS napisał(-a):

@burebusek  o punkty na forum nie dbam. Po ilości postów i tak widać, że zaczynam dopiero.

 

Jak dla mnie wątek można zamknąć. @mabud73 spytał bym coś sprawdził to sprawdziłem i wątęk się potoczył.


@TJZS, to przynajmniej mam prośbę i podaj więcej szczegółów, jak doszedłeś do rozwiązania, by inni mogli z Twojej wiedzy korzystać pełnymi garściami. 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

Chwała że dyskusja się toczy 😉 @TJZS, w pewnym sensie Cię rozumiem. Chodzi Ci o szybki wgląd do wszystkich kont, tak jak było w starym MO, ale podobna sytuacja jest w nowym...nmo.jpg

Troszeczkę się teraz pogubiłem...czy masz problem z podglądem i weryfikacją, czy z logowaniem do NMO...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 71
  • 7

Konta z wieloma numerami a aplikacja na Androida

Hm... a u mnie działa to tak.

Mam 2 numery komórkowe na jednym koncie w Waszym systemie.

W aplikacji to konto wyświetla się jako 1.xxxxxxx.

Loguję się na pierwszy numer (login: nr telefonu, hasło: takie jak na www) i mam dostęp do danych oraz w tej samej sekcji (czyli ten nr konta 1.xxxxxxx) widzę od razu drugi numer komórkowy.

Jeśli się na niego przełączam to aplikacja prosi o kod abonencki. Wpisuję i mam dostęp do danych drugiego numeru.

 

Dla mnie to już jest słabe i nie powinno być tak prosto. Kod abonencki jest jeden dla całego konta (tego 1.xxxxxxx).

Jeśli dzwonię na infolinię to jak najbardziej ok  - numery są zarejestrowane w końcu na mnie.

 

Ja to widzę podobnie jak teraz.

Jeden mobile to jedno hasło czyli konto (nie mylić z kontem 1.xxxxxxx) na www lub w aplikacji.

Jeśli chcemy połączyć kilka numerów w aplikacji lub na stronie www to do każdego powinniśmy znać hasło, które tworzyliśmy rejestrując numer.

 

Mamy oferty wspólne (stare). Mamy nowe oferty gdzie można dobierać kolejne numery z rabatem.

Biorę dla siebie, żony, dwójki/trójki dorosłych dzieci aby wszyscy mieli rabaty itp.

Jeśli wszystkie numery są zarejestrowane na mnie to zapewne są na jednym koncie (tym 1.xxxxxxx). Wystarczy jeden kod abonencki i przeglądam sobie z poziomu androida bilingi.

 

Jedni sobie ufają a inni nie.

Rodzice zarejestrują numery dzieci, jeśli chcą mieć kontrolę.

Powinien być wybór i ten wybór daje właśnie konieczność rejestracji każdego numeru z osobna. Później w aplikacji czy na stronie można sobie podpiąć numery nawet połowy bloku, jeśli ktoś poda nam dane logowania.