- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
► W temacie zaktualizowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam,
moja znajoma ma problem z Mój orange. Otóż na większości podstron pojawia się komunikat "Błąd komponentu". Załączam zrzuty ekranu. Problem zaczął się po aneksie umowy do orange love a więc od połowy czerwca. Czy ktoś wie o co chodzi?
Pozdrawiam,
Szymon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Powinieneś zadzwonić lub na czat do technika na pisać by sprawdził co się dzieje może ci tu pomóc tylko pracownik Orange .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
@szymon32 , oprócz kontaktu darmowego przez czat, zaproponuj znajomej, by na swoim koncie korzystała w takich przypadkach poprzez przycisk Zgłoś błąd i odniosła się szczegółowo do błędu na koncie Po to ten przycisk działa, by trafiał gdzie trzeba i jeżeli to błąd w kartotece, pochylą się nad tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Mam dokładnie to samo. Klikanie w przycisk błędu na stronie ma taki sam skutek jak jego nieklikanie czyli żaden. Mniej więcej od miesiąca klikam codziennie po dwa, trzy razy, opisuję błąd i co ? I nic....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
@naronk , to opisz na czacie problem z przyciskiem. Może to u Ciebie bug i pójdzie zgłoszenie techniczne. W NMO przycisk u mnie działa. Masz stare czy nowe konto? Może trzeba wyczyścić ciasteczka. Nie wiem, próbuj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Tak jak mówiłem ci jak błąd jest dalej udaj się do salonu lub na czata wejdź i pogadaj z technikiem sprawdzą co się dzieje i liczę że ci to szybko zrobią 🙂 pozdrawiam mam nadzieje że ci pomogliśmy choć troszkę .:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Sam przycisk działa prawidłowo, mam nawet komunikat, że dziękują za opinię ale skutek jest taki jakby nikt nie czytał tych zgłoszeń. W salonie powiedzieli, że nie wiedzą co może być przyczyną a na infolinii wiecznie komunikat, że wszyscy konsultanci zajęci (rozmowy nie było a kasa za połączenie wzięta). Sprawdzę jeszcze czat i dam znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Próbowaliście w innej przeglądarce lub czyściliście ciastka ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Sprawdzone Chrome, Opera i Firefox, ciasteczka wyczyszczone,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "Błąd komponentu" w Mój Orange
Po konsultacji na czacie usterka została potwierdzona i przekazana do działu technicznego. Powinna być usunięta w ciągi 14 dni. Dam znać czy faktycznie.
- « Poprzedni
- Następny »