Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kolejne głupoty w orange


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 28
  • 0

Kolejne głupoty w orange

Bedąc klientem orange człowiek chyba staje się wkurzonym malkontentem.

 

Koleja niezrozumiała rzecz ktorą zauwazyłem po dłuższej nieobecności.

Logowanie się do konta orange, wygląda tak, że kiedyś było to przez numer klienta, teraz mam coś takiego jak na screenie.

No to podaję maila i  tak możesz sobie w koło macieju (oczywiście autouzupełnianie jest wyłączone - tak na złość w orange). Wysyłam link z przypomnieniem hasła bo może nie pamietam. Jednak zaden mail po kilku godzinach wciąż nie dotarł (w spamie nie ma). Pojawia się czat na dole z "konsultantem" by rozwiazać problem, klikam i uwaga.... mozesz "pogadać" z botem - serio. Znalazłem przypadkiem w googlach link do "starego orange" i udało się zalogować bo to wersja z nr klienta. W końcu doszedłem że ten tekst podaj maila jest mylący/błędny i tu trzeba (przynajmniej ja) podać LOGIN a nie mail...wtedy wchodzi.

Pytanie znowu do orange - czy ktokolwiek u was cokolwiek testuje i myśli jeszcze przy tym. Dzięki za pół godziny straconych nerwów.

 

orangejpg.jpg

24 ODPOW. 24
Anonim

Nie dotyczy

Kolejne głupoty w orange

Podajesz @ tego właściwego? Bywa że na starym MO jest @ do kontaktu, inny jest w Nowym Mój Orange, potem wychodzą takie rzeczy, inna sprawa to jakiś bug na twoim koncie, poprzez czat można to załatwić lub telefon, tak na koniec to ja nie mam z tym Nowym Mój Orange problemów, u ciebie może proces migracji nie przeszedł poprawnie, dlatego na @ nic nie przychodzi.


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Kolejne głupoty w orange

Wystarczyło przeczytać to co jest napisane nad "Podaj adres e-mail" Zakłopotany robot


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Kolejne głupoty w orange

Logowanie przez adres e-mail dotyczy klientów, którzy dokonali rejestracji/migracji do Nowego Mój Orange.

W tym samym miejscu podajesz swój numer telefonu lub stary login alfanumeryczny, jesli nie masz jeszcze konta w Nowym serwisie.

A na stronie https://orange.pl/twojekonto/rejestracja możesz przystąpić do rejestracji konta w Nowym Mój orange.


Tymczasowo, dostępne są oba serwisy, ale stary serwis będzie sukcesywnie wyłączany. Zachęcamy do migracji do Nowego Mój Orange, jeśli konto jest dla Ciebie dostępne.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 28
  • 0

Kolejne głupoty w orange

@ jest właściwy bo chociażby jest to ten z umowy innego nie miałem i potwierdzony że taki jak się już dostałem na to konto. Więc dodatkowo źle działa wysyłanie emaili z rzekomym przypomnieniem hasła tzn nie działa.

 

Poprzez czat nie można tego załatwić bo jak pisałem jest tam bot ustawiony (bot zamiast konsultanta żywego), a jak wszedłem na inny (z innej podstrony) to mi gość napisał że on nie od tego, tylko mam dzwonić w sprawie konta - żałosne no ale ..taki mamy klimat.

 

Obojetnie jak migracje przebiegały czy nie, wchodzę na stronę orange, jest loguj - pisze że mam dać maila... i nie działa, nie działa przypomnienie hasła, konsultant to bot, a nie bot odsyła to telefonowania.

Czy tak to powinno wyglądać?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 28
  • 0

Kolejne głupoty w orange


@Wojciechnapisał(-a)

Wystarczyło przeczytać to co jest napisane nad "Podaj adres e-mail" Zakłopotany robot


Ręce opadają.  Przeczytaj co napisałem w 1 poście.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 28
  • 0

Kolejne głupoty w orange

"W tym samym miejscu podajesz swój numer telefonu lub stary login alfanumeryczny, jesli nie masz jeszcze konta w Nowym serwisie."

 

Swietnie, ale skoro tak to dlaczego jest napisane "podaj maila" nie ma nic ani o loginie ani nr telefonu - wiec chyba widzisz w czym problem i widzisz już sam jak to powinno być zrobione - czyli jak powinien być informowany user - jak ktoś tego nie wie to jest w ciemnej d. ponieważ formularze robi się tak, że jak chce mail to ma być tylko mail, jak pisze podaj nr konta to nie podajesz nr buta itd.  To raz, dwa ze nr telefonu mi wcale nie działał (próbowałem) i trzy ja loginu mogę wcale nie pamietać - skoro cały czas wcześniej było logowanie na nr. telefonu/umowy własnie.


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Kolejne głupoty w orange

Macieju, wydaje mi się że podchodzisz zbyt emocjonalnie. Weź kilka oddechów i na spokojnie. Przeczytaj jeszcze raz. Loginem w Twoim przypadku jest numer telefonu. Jak nie działało Ci przypomnienie hasła, to przy podaniu numeru jako loginu i następnie przejściu do przypomnieniu hasła masz podać numer telefonu. Przykro mi że jest to dla Ciebie nielogiczne, ale dla mnie jak najbardziej. Jeżeli chcesz to zmienić, możesz napisać odpowiedni pomysł.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Kolejne głupoty w orange

Ja się z kolei zgadzam z @MaciejDera - wcześniej było w tym polu podane Podaj login lub adres e-mail. W tym momencie, w żadnym miejscu nie jest napisane, że loginem jest numer telefonu, więc klient bez kontaktu na Nasz Orange, czacie czy infolinii, może rzeczywiście błądzić. Ja to zgłaszam po naszej stronie, aby zobaczyć czy byłaby możliwość zmiany komunikatu.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 28
  • 0

Kolejne głupoty w orange

@Wojciech

Piszesz nie na temat. Ja nie piszę i nie rozprawiam o tym co jest, a co nie jest loginem. Piszę o tym jaki komunikat dla usera pojawia się na stronie podczas logowania. Czy widzisz tam podaj maila? Czy widzisz gdzies komunikat poda maila lub login lub nr telefonu? Widzisz? Nie? To teraz postaw się w sytuacji w której nie wiesz ze masz tam wpisać login czy nr telefonu ale masz wpisać mail na którego to rejestrowałeś.Widzisz problem ? Widzisz że to jest źle zrobione? Bo ja tak o tym piszę..co tu jest trudnego do zrozumienia. Nawet patrząc pod kątem webmasteringu widać że odwalono tu kaszanę.