- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chciałbym rozszerzyć pakiet TV. Po zalogowaniu do nowego "Mój orange" i wejściu pod odpowiednią usługę przycisk "Zarządzaj" przy nazwie pakietu jest nieaktywny (nie ma żadnego odnośnika pod linkiem). W jaki sposób mogę zmienić usługę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tylko kontakt z BOK przez telefon lub czat https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml?_ga=2.47298286.855834693.1511279103-71636561...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tylko kontakt z BOK przez telefon lub czat https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml?_ga=2.47298286.855834693.1511279103-71636561...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zmienic pakiet TV z poziomu moj Orange?
Pokaż szczegółyMephic napisał:
(...) Po zalogowaniu do nowego "Mój orange" i wejściu pod odpowiednią usługę przycisk "Zarządzaj" przy nazwie pakietu jest nieaktywny (nie ma żadnego odnośnika pod linkiem). W jaki sposób mogę zmienić usługę?
Nie wszystkie przyciski jeszcze działają poprawnie na Nowym Mój Orange... Ale to się za niedługo zmieni :)... Tymczasem @Mephic skorzystaj z porady @Anonim
[edit]
Jeśli któryś z zawartych tu wpisów zasłużył na wyróżnienie, to - śmiało! - oznacz go :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.