Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Informacje o dostępnym transferze


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Informacje o dostępnym transferze

Witam.

 

Mam pewien problem z informacjami, które wyświetlają się w aplikacji "Mój Orange". Do pewnego czasu było wszystko OK nie mniej jednak od paru dni wyświetlają się tam dość dziwne treści, mianowicie chodzi mi o transfer. Zawsze było wyświetlane ile pozostało transferu z dostępnych 150 GB, obecnie wyświetla np. dostępne 50 GB z 60 GB ? natomiast obok było dodatkowo 60 GB W strefie domowej obecnie "Pozostało 60 z 0 MB ?" tzn, że nie mam już dostępnego limitu (150 oraz 60) który zawarłem z umową i teraz mam tylko 60 i 0 ?

 

Pozdrawiam

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Informacje o dostępnym transferze

@Mar2iusza jak się prezentują dane na stronie Mój Orange ?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Informacje o dostępnym transferze

Szukałem tego i niestety nie znalazłem. Mógłbym prosić o podpowiedź, gdzie znajdę to na stronie ?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Informacje o dostępnym transferze

Witam

 

Niestety pomimo rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego nadal nic się nie zmieniło i jest ewidentnie jakichś problem.

 

Parę dni temu skorzystałem z promocji (dodatkowych 20 GB z okazji 20 lecia) ale już je wykorzystałem, w związku z tym nie to raczej powinno być problemem ?

 

Tak sytuacja wyglądała 5 dni temu :

2.png

 

 

a tak wygląda dziś (wczoraj zakończył się okres rozliczeniowy) nie rozumiem co z tymi 149 GB dostępnymi z 0 MB

1.png


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Informacje o dostępnym transferze

Internet w strefie domowej jest nazywany jako "nielimitowany". Po zakończeniu 150GB w strefie domowej masz ograniczenie do 1Mb/s. Nie jest to lejek do 64, czy 32Kb/s. Stąd taka, a nie inna prezentacja, że jest dostępne 149GB z 0MB.

 

Oprócz tego jest oczywiście transfer poza strefą, gdzie według podanej w aplikacji informacji, jest 80GB.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Informacje o dostępnym transferze

Rozumiem, rzecz tylko w tym, że dopiero rozpoczął się okres rozliczeniowy a ja jeszcze nie wykorzystałem nawet 20 MB. Dziś dopiero rano pojawiło się to "dostępne 149 GB z 0 MB" - wczoraj tego nie było, więc jeszcze nic nie wykorzystałem a już nie mam tego transferu ? bo tak wynika z aplikacji. Zawsze co miesiąc, pierwszego dnia okresu rozliczeniowego było całe kółka na pomarańczowo "60 GB z 60 GB" i 150 GB z 150 GB" które później powoli zmieniały kolor na biały. Tu natomiast wygląda jakbym jeszcze nic nie dostał a już się skończyło.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Informacje o dostępnym transferze

Tak bym tego nie internpretował, bo jest napisana informacja, że jeszcze 149GB dostępne. Natomiast jest na biało wykres ze względu na oznaczenie jako nielimitowany. Wcześniej się nie pokazało, bo bardzo możliwe, że nie korzystałeś do tej pory (lub inaczej ujmując w tym okresie rozliczeniowym) w strefie internetu domowego.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 0
  • 0

Informacje o dostępnym transferze

Sytuacja dosłownie z przed chwili. Rano było 149 z 0, teraz... widać..

 

Screenshot_2018-03-19-11-25-33.png

 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 92
  • 4

Informacje o dostępnym transferze

@Mar2iusz, pakiet 20GB przyznany byl na 30 dni a nie na okres rozlliczeniowy dlatego ciagle jest widoczny w pakiecie poza strefa domowa (calkowity 60GB + 20GB). Natomiast zuzycie na poziomie 300MB poza strefa i 500MB w strefie jest wartoscia przyblizona. Prawidlowa wartosc zostanie podana dopiero po zakonczeniu otwartych sesji internetowych.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Informacje o dostępnym transferze

Czy na stronie Intenretowej https://www.orange.pl/zaloguj.phtml są takie same dane? Najlepiej żeby się wszystko odświeżyło, wyłaczyć router na 5 minut. Po jego włączeniu ponownie zalogować się do aplikacji i zobaczyć.