- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Witam.
Mam pewien problem z informacjami, które wyświetlają się w aplikacji "Mój Orange". Do pewnego czasu było wszystko OK nie mniej jednak od paru dni wyświetlają się tam dość dziwne treści, mianowicie chodzi mi o transfer. Zawsze było wyświetlane ile pozostało transferu z dostępnych 150 GB, obecnie wyświetla np. dostępne 50 GB z 60 GB ? natomiast obok było dodatkowo 60 GB W strefie domowej obecnie "Pozostało 60 z 0 MB ?" tzn, że nie mam już dostępnego limitu (150 oraz 60) który zawarłem z umową i teraz mam tylko 60 i 0 ?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
@Mar2iusza jak się prezentują dane na stronie Mój Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Szukałem tego i niestety nie znalazłem. Mógłbym prosić o podpowiedź, gdzie znajdę to na stronie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Witam
Niestety pomimo rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego nadal nic się nie zmieniło i jest ewidentnie jakichś problem.
Parę dni temu skorzystałem z promocji (dodatkowych 20 GB z okazji 20 lecia) ale już je wykorzystałem, w związku z tym nie to raczej powinno być problemem ?
Tak sytuacja wyglądała 5 dni temu :
a tak wygląda dziś (wczoraj zakończył się okres rozliczeniowy) nie rozumiem co z tymi 149 GB dostępnymi z 0 MB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Internet w strefie domowej jest nazywany jako "nielimitowany". Po zakończeniu 150GB w strefie domowej masz ograniczenie do 1Mb/s. Nie jest to lejek do 64, czy 32Kb/s. Stąd taka, a nie inna prezentacja, że jest dostępne 149GB z 0MB.
Oprócz tego jest oczywiście transfer poza strefą, gdzie według podanej w aplikacji informacji, jest 80GB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Rozumiem, rzecz tylko w tym, że dopiero rozpoczął się okres rozliczeniowy a ja jeszcze nie wykorzystałem nawet 20 MB. Dziś dopiero rano pojawiło się to "dostępne 149 GB z 0 MB" - wczoraj tego nie było, więc jeszcze nic nie wykorzystałem a już nie mam tego transferu ? bo tak wynika z aplikacji. Zawsze co miesiąc, pierwszego dnia okresu rozliczeniowego było całe kółka na pomarańczowo "60 GB z 60 GB" i 150 GB z 150 GB" które później powoli zmieniały kolor na biały. Tu natomiast wygląda jakbym jeszcze nic nie dostał a już się skończyło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Tak bym tego nie internpretował, bo jest napisana informacja, że jeszcze 149GB dostępne. Natomiast jest na biało wykres ze względu na oznaczenie jako nielimitowany. Wcześniej się nie pokazało, bo bardzo możliwe, że nie korzystałeś do tej pory (lub inaczej ujmując w tym okresie rozliczeniowym) w strefie internetu domowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Sytuacja dosłownie z przed chwili. Rano było 149 z 0, teraz... widać..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
@Mar2iusz, pakiet 20GB przyznany byl na 30 dni a nie na okres rozlliczeniowy dlatego ciagle jest widoczny w pakiecie poza strefa domowa (calkowity 60GB + 20GB). Natomiast zuzycie na poziomie 300MB poza strefa i 500MB w strefie jest wartoscia przyblizona. Prawidlowa wartosc zostanie podana dopiero po zakonczeniu otwartych sesji internetowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Informacje o dostępnym transferze
Czy na stronie Intenretowej https://www.orange.pl/zaloguj.phtml są takie same dane? Najlepiej żeby się wszystko odświeżyło, wyłaczyć router na 5 minut. Po jego włączeniu ponownie zalogować się do aplikacji i zobaczyć.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »