- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie. Czy jeśli jestem zalogowany na swoim koncie abonenckim w aplikacji Mój Orange, i połącze się z poziomu aplikacji z konsultantem to potrzebna jest wówczas dodatkowa weryfikacja?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli jesteś zalogowany loginem i hasłem to nie ma takiej potrzeby. Jeśli to autologowanie to będziesz musiał się zweryfikować aby np. otrzymać informacje o bilingu, aktywować usługę etc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@przemek594 najłatwiej to sprawdzić wchodząc na stronę "Kontakt z Orange". Jeżeli masz widok tematów rozmowy zamiast listy numerów kontaktowych (tak jak w załączonym screenie), to znaczy, że możesz skorzystać z opcji bezpośredniego połączenia z doradcą, przy którym nie jest wymagana dodatkowa weryfikacja 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli jesteś zalogowany loginem i hasłem to nie ma takiej potrzeby. Jeśli to autologowanie to będziesz musiał się zweryfikować aby np. otrzymać informacje o bilingu, aktywować usługę etc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@przemek594 najłatwiej to sprawdzić wchodząc na stronę "Kontakt z Orange". Jeżeli masz widok tematów rozmowy zamiast listy numerów kontaktowych (tak jak w załączonym screenie), to znaczy, że możesz skorzystać z opcji bezpośredniego połączenia z doradcą, przy którym nie jest wymagana dodatkowa weryfikacja 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia przez Mój Orange
Czyli nic już dodać, nic ująć. Nasi Drodzy pracownicy (konsultanci) udzielili już profesjonalnej odpowiedzi, super. TAK TRZYMAĆ PANOWIE I PANIE 🙂