- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdzie mogę znaleźć prawdziwy formularz kontaktowy do obsługi klienta Orange? Ewentualnie adres email?
Bardzo zależy mi na opisaniu sprawy w szczegółach i uzyskaniu szczegółowej odpowiedzi od wsparcia, niekoniecznie na szybkiej odpowiedzi.
Kontakt przez czat jest dla mnie niekomfortowy i ogólnie wymuszanie komunikacji w czasie rzeczywistym na telefonie albo przez czat nie jest szczególnie przyjazne osobom nieneurotypowym.
Z góry dziękuję za pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Rail jeśli naprawdę chcesz odpowiedzi konkretnej, to tylko pismo. z opisem sprawy wysłane na adres
Orange Polska S.A.
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
List polecony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
@Rail e-maila już nie ma do kontaktu ładnych parę lat. Formularz, to tylko do kontaktu sprzedażowych i to tylko numer telefonu. Zostaje opis sytuacji na czacie, ewentualnie wcześniej sobie przygotować i dodać jako załącznik podczas rozmowy z konsultantem. Jeszcze jest możliwość wysłania na adres korespondencyjny tradycyjnym listem.
Wszystkie sposoby kontaktu podane na stronie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
Cześć @Rail
E-mailu do kontaktu już nie ma. Formularz jest ale tylko do kontaktu sprzedażowego. Możesz opisać tą sytuacje na Orange czacie lub napisać list z opisem sytuacji i wysłać listem poleconym na adres korespondencyjny:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
także napisz do jakiego działu chcesz aby ten list dostarczono
Z prośbą o odpowiedz
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Rail jeśli naprawdę chcesz odpowiedzi konkretnej, to tylko pismo. z opisem sprawy wysłane na adres
Orange Polska S.A.
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
List polecony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
O ironii Orange jakiś czas temu odeszło od takiej formy kontaktu. Jak nie czat to pozostaje taki tradycyjny list.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
@agat13 ja pisze o klientach indywidualnych. Jak dla mnie to taki krok w tył
Trochę mi się kojarzy z sytuacją jaką miałam jakiś czas temu mam poczucie. Mąż udzielił mi upoważnienia do odbierania jego listów (notarialne pełnomocnictwo w tym przypadku nie działa trzeba zrobić pocztowe koszy jakieś 30 zł). I zgubiłam gdzieś numer tego upoważnia. Poszłam na pocztę, pisałam pani rok kiedy to mógłby być. Pani przyniosła zwykły zeszyt i zaczęła kartkować. Okazało się, że to nie tym, ale było rok później. Jak dla mnie to trochę chore. 21 wiek. Taka technologia. A nie maja tęgo gdzieś w cyfrowej formie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
@Kimiriko a ja tylko dałem przykład, że można...musi się jednak opłacać, bo to kolejny sztab ludzi do załatwiania spraw ( chociaż przecież zmniejszy się kontakt na czat i infolinię, dlatego to mało logiczne, że nie ma takiej formy, gdzie przecież jest pełna rejestracja i można załączać pliki)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Formularz do kontaktu ze wsparciem albo email?
ale dla mnie to logiczne. Popatrzmy na ARPU. Kowalski generuje male wiec ma z definicji mniejsza opieke.
Firmy sa atrakcyjniejsze jako klienci, wiec traktujemy je inaczej.
prepaid jest po macoszemu traktowany ze wzgledu na niski ARPU i wysoki CHURN
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »