Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 1

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

Orange

 

Faktura 14/12/2022, wysłana mailem 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022 w aplikacji. I na starcie w aplikacji "masz nową fakturę" "najlepiej od razu". Oczywiście sms 19/12 że 14/12 wystawiono fakturę w zestawie.

 

Za bardzo zajęliście się pakowaniem prezentów? XXI wiek jest, przetwarzanie w "batch". Ręcznie to robicie czy jak? Da się to naprawić żeby jednak procesowanie płatności było codziennie?

 

Mateusz

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 1

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

Dziękuję. Doradca polecił log out/log in. Faktury się odświeżyły.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

@mateuszlitwin76  złóż reklamację na to przez czat Kontakt z Orange | Orange Polska , to jest forum użytkowników nic na to nie poradzimy.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 161
  • 616
  • 0

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

Ja raz tak miałam, że niby opłaciłam a cały czas miała.do opłacenia, okazało się że numer konta na które wpłacałam pieniążki zmienili na nowe, oczywiście żadnej informacji nie miałam że numer konta zmieniono.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 3691
  • 19

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

Nawet zgodnie z informacją na stornie Orange przelewy są księgowane najpóźniej na następny dzień roboczy. Dodatkowo dane na MO też potrafią zaczynać się z opóźnieniem. Jak masz wątpliwości zawsze możesz do BOK uderzyć z pytaniem. Ale obstawiam, że jutro już będziesz miał widoczną ta wolate. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 1

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

Dziękuję. Doradca polecił log out/log in. Faktury się odświeżyły.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 3691
  • 19

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

To dobrze, że sprawa wyjaśniona. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022

@mateuszlitwin76  oznaczyłeś rozwiązanie, to teraz pytanie czy konto się zmieniło, czy wystarczyło odświeżenie/przelogowanie? (oznaczenie powinno być prawidłowe i adekwatne do rozwiązania problemu). Według mnie powinieneś oznaczyć swój post jako rozwiązanie.