- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange
Faktura 14/12/2022, wysłana mailem 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022 w aplikacji. I na starcie w aplikacji "masz nową fakturę" "najlepiej od razu". Oczywiście sms 19/12 że 14/12 wystawiono fakturę w zestawie.
Za bardzo zajęliście się pakowaniem prezentów? XXI wiek jest, przetwarzanie w "batch". Ręcznie to robicie czy jak? Da się to naprawić żeby jednak procesowanie płatności było codziennie?
Mateusz
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję. Doradca polecił log out/log in. Faktury się odświeżyły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022
@mateuszlitwin76 złóż reklamację na to przez czat Kontakt z Orange | Orange Polska , to jest forum użytkowników nic na to nie poradzimy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022
Ja raz tak miałam, że niby opłaciłam a cały czas miała.do opłacenia, okazało się że numer konta na które wpłacałam pieniążki zmienili na nowe, oczywiście żadnej informacji nie miałam że numer konta zmieniono.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022
Nawet zgodnie z informacją na stornie Orange przelewy są księgowane najpóźniej na następny dzień roboczy. Dodatkowo dane na MO też potrafią zaczynać się z opóźnieniem. Jak masz wątpliwości zawsze możesz do BOK uderzyć z pytaniem. Ale obstawiam, że jutro już będziesz miał widoczną ta wolate.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję. Doradca polecił log out/log in. Faktury się odświeżyły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022
To dobrze, że sprawa wyjaśniona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura 14/12/2022, wysłana 16/12/2022, opłacona 16/12/2022 cały czas jako nieopłacona 19/12/2022
@mateuszlitwin76 oznaczyłeś rozwiązanie, to teraz pytanie czy konto się zmieniło, czy wystarczyło odświeżenie/przelogowanie? (oznaczenie powinno być prawidłowe i adekwatne do rozwiązania problemu). Według mnie powinieneś oznaczyć swój post jako rozwiązanie.