Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 562
  • 1083
  • 3

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

Temat przeniesiony z działu "Na kartę" - Moderator Wojciech.

 

Po weekendowych pracach na serwisem orange znowu są problemy!

Po zalogowaniu na mój orange pojawia się komunikat "Przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna > kliknij aby przejść na stronę główną orange.pl"

Co ciekawe problem dotyczy tylko niektórych numerów na kartę... Niektóre konta działają bez problemów...

Ps. Zróbcie coś z zabezpieczeniem strony m.orange.pl , bo nie idzie z niej skorzystać! - "Połączenie nie jest bezpieczne" - taki jest teraz komunikat!!!

7 ODPOW. 7

Zespół Nasz Orange
  • 3105
  • 12440
  • 66

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

Problem jest z kontami w starej wersji Mój Orange, czy już na nowym? Chyba że nie ma znaczenia?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 562
  • 1083
  • 3

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

Stara wersja - bo niestety tylko w niej mogę sprawdzać konta kilku numerów w rodzinie 😉


Zespół Nasz Orange
  • 3105
  • 12440
  • 66

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

Mamy potwierdzoną informację że mogą jeszcze występować trudności po pracach które były w weekend. Nie mam informacji kiedy będzie lepiej. Zakładam jednak że pewnie jutro się zalogujesz normalnie na numerach gdzie jest problem. Za to wybacz.

 

Natomiast nawiążę jeszcze do strony. Wspomniałeś o m.orange.pl. Jak to u Ciebie wygląda? Ja po wpisaniu adresu mam od razu przekierowanie na https://www.orange.pl, gdzie ta strona jest jak najbardziej zabezpieczona.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 562
  • 1083
  • 3

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

Myślałem, że dzisiaj wszystko wróci do normy, ale niestety w dalszym ciągu brak możliwości skorzystania z serwisu, pomimo zalogowania na dwóch niezależnych komputerach i różnych przeglądarkach! Spróbowałem aplikacji mobilnej i też NIC! - komunikat "spróbuj jeszcze raz"...

Nie wiem, co teraz zrobić - czekać dalej? Może jakoś zlikwidować to konto (da się?) i założyć nowe na ten sam numer??? 😕

W temacie strony m.orange.pl załączam zrzut ekranu 🙂


orange1.jpg

Zespół Nasz Orange
  • 3105
  • 12440
  • 66

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

Wygląda jak Firefox na komputerze. Nie wiem jak Ci się udaje wejść na tą stronę. Ja testuję w telefonie i Firefoxie na komputerze, to po wprowadzeniu adresu m.orange.pl od razu przekierowuje na stronę www.orange.pl. Po wejściu w ten sam adres co masz na zrzucie mam tak:

 3.png

 

 

Jak widać zupełnie bezpiecznie:

 4.png

 

 

Może coś u Ciebie z tym Firefoxem jest nie tak? Spróbuj może na Chrome, tylko na najnowszej wersji? Jak korzystasz na komputerze, to nigdzie nie powinieneś widzieć adres m.orange.pl po zalogowaniu się pod adresem: https://www.orange.pl/zaloguj.phtml

Anonim

Nie dotyczy

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

@piotrKawiory, od strony appki MO wejdź na zakładki - tryb chroniony i powinna ukazać się strona przedstawiona przez @Wojciech.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!

@piotrKawiory

Czy ten komunikat nadal Ci się pokazuje?