- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Temat przeniesiony z działu "Na kartę" - Moderator Wojciech.
Po weekendowych pracach na serwisem orange znowu są problemy!
Po zalogowaniu na mój orange pojawia się komunikat "Przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna > kliknij aby przejść na stronę główną orange.pl"
Co ciekawe problem dotyczy tylko niektórych numerów na kartę... Niektóre konta działają bez problemów...
Ps. Zróbcie coś z zabezpieczeniem strony m.orange.pl , bo nie idzie z niej skorzystać! - "Połączenie nie jest bezpieczne" - taki jest teraz komunikat!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Problem jest z kontami w starej wersji Mój Orange, czy już na nowym? Chyba że nie ma znaczenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Stara wersja - bo niestety tylko w niej mogę sprawdzać konta kilku numerów w rodzinie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Mamy potwierdzoną informację że mogą jeszcze występować trudności po pracach które były w weekend. Nie mam informacji kiedy będzie lepiej. Zakładam jednak że pewnie jutro się zalogujesz normalnie na numerach gdzie jest problem. Za to wybacz.
Natomiast nawiążę jeszcze do strony. Wspomniałeś o m.orange.pl. Jak to u Ciebie wygląda? Ja po wpisaniu adresu mam od razu przekierowanie na https://www.orange.pl, gdzie ta strona jest jak najbardziej zabezpieczona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Myślałem, że dzisiaj wszystko wróci do normy, ale niestety w dalszym ciągu brak możliwości skorzystania z serwisu, pomimo zalogowania na dwóch niezależnych komputerach i różnych przeglądarkach! Spróbowałem aplikacji mobilnej i też NIC! - komunikat "spróbuj jeszcze raz"...
Nie wiem, co teraz zrobić - czekać dalej? Może jakoś zlikwidować to konto (da się?) i założyć nowe na ten sam numer??? 😕
W temacie strony m.orange.pl załączam zrzut ekranu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Wygląda jak Firefox na komputerze. Nie wiem jak Ci się udaje wejść na tą stronę. Ja testuję w telefonie i Firefoxie na komputerze, to po wprowadzeniu adresu m.orange.pl od razu przekierowuje na stronę www.orange.pl. Po wejściu w ten sam adres co masz na zrzucie mam tak:
Jak widać zupełnie bezpiecznie:
Może coś u Ciebie z tym Firefoxem jest nie tak? Spróbuj może na Chrome, tylko na najnowszej wersji? Jak korzystasz na komputerze, to nigdzie nie powinieneś widzieć adres m.orange.pl po zalogowaniu się pod adresem: https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
@piotrKawiory, od strony appki MO wejdź na zakładki - tryb chroniony i powinna ukazać się strona przedstawiona przez @Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do specjalistów orange!!! Problemy z Mój orange!
Czy ten komunikat nadal Ci się pokazuje?