Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

@Tob nie wiem gdzie mieszkasz, ale w wielu małych sklepach masz napis "płatność kartą powyżej 50 zł". Właśnie dlatego, że płaci się prowizję.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

nie rozumiesz mnie, no trudno.

Tak odpowiadając, można powiedzieć, że jak chce mieć Museum4k to podpisz umowe z Canal+ i opłacaj obecną z Orange i C+

Podniosłem wątpliwość jakoby funkcjonalność wspomniana była dla Orange niemożliwa bez dodatkowych opłat. W XXI w w dobie aplikacji mobilnych nigdzie za płatność przez aplikację usługodawcy (pominę wymianę serwisów, ale są to aplikacje: sklepów wielu branż, serwisów z jedzeniem etc.) nie ma czegoś podobnego. Ale Orange nie może wyzbyć się zwyczajów rodem z minionej epoki tpsa. Trudno.

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

@Piotrekk85  nie ma już takich napisów od lat. Takie wyjątki są naprawdę w baaaardzo małych punktach. Porównujesz je z potentatem Orange? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

Ale Orange jest skąpe. Same systemy IT są tanie. Obsługa reklamacji kosztuje. Nie będę pisał jakie pomysły mają klienci przy płatnościach, nie tylko w Orange i nie tylko w telekomach.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

Właśnie. Orange jest skąpe. I wciąż trąci epoka tpsa w podejściu, choć bardzo starają się być na czasie.
a skoro obsługa reklamacji kosztuje to niesamowite że co druga sprawa właśnie procedura reklamacji jest realizowana. Cokolwiek się dzieje to od razu słyszę: to przez reklamcje proszę. Bogata firma. To nie mały sklep na prowincji- od 50 zł. 
😂

Anonim

Nie dotyczy

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

W Cyfrowym Polsacie też musisz płacić jeszcze 1 zł za płacenie przez systemy bankowe czyli Blue Media i co mówisz że Orange jest skąpe popatrz na inne firmy 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 431
  • 370
  • 1

Dlaczego nie może pominąć operatora Blue i np. włączyć opcję przez Apple Pay/Google Play?

Lepiej porównywać się z gorszymi i szukać przykładów że ktoś też tak ma. Ciekawa taktyka obrony za wszelka cene, zamiast zmieniać na lepsze.