Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?


@pawcik60napisał(-a)

Harmonogram pracy Wi-Fi  jak nie działał tak nie działa z aplikacji nie korzystam a loguje się do strony Orange i opłacam rachunki to walka z wiatrakami nie do zrobienia jak większość usług jak jest ustawione niech zostanie jak wszystko w Orange.


No to sam robisz sobie pod górkę.

Zamiast "od strony Orange" zmieniaj swoje ustawienia od "swojej" strony, czyli przez lokalną stronę konfiguracyjną Twojego Funboksa. Tak jest znacznie łatwiej i na pewno zadziała. Jeśli nie zadziała, to znaczy że masz awarię Funboksa, w takiej sytuacji zgłoś to operatorowi, to dostaniesz sprawny egzemplarz.

Oczywiście jeśli wolisz narzekać, niż żeby harmonogram WiFi działał, to twoja wola, nikt cię nie zmusi do niczego.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

j131 masz rację kolego zaczęło działać skonfigurowałem poprawnie tryb eko i harmonogram LED wszystko jest w porządku Jak należy to jest rozwiązanie tematu właśnie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

Zglosiłem naprawę nie działa powiedzieli że sprawdzą...