- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
@pawcik60napisał(-a)Harmonogram pracy Wi-Fi jak nie działał tak nie działa z aplikacji nie korzystam a loguje się do strony Orange i opłacam rachunki to walka z wiatrakami nie do zrobienia jak większość usług jak jest ustawione niech zostanie jak wszystko w Orange.
No to sam robisz sobie pod górkę.
Zamiast "od strony Orange" zmieniaj swoje ustawienia od "swojej" strony, czyli przez lokalną stronę konfiguracyjną Twojego Funboksa. Tak jest znacznie łatwiej i na pewno zadziała. Jeśli nie zadziała, to znaczy że masz awarię Funboksa, w takiej sytuacji zgłoś to operatorowi, to dostaniesz sprawny egzemplarz.
Oczywiście jeśli wolisz narzekać, niż żeby harmonogram WiFi działał, to twoja wola, nikt cię nie zmusi do niczego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
j131 masz rację kolego zaczęło działać skonfigurowałem poprawnie tryb eko i harmonogram LED wszystko jest w porządku Jak należy to jest rozwiązanie tematu właśnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
Zglosiłem naprawę nie działa powiedzieli że sprawdzą...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »