- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy "nowe moj orange" jest potrzebne?
@Artur, ale nie zapominaj o użytkownikach stacjonarnych. Prostota i wygoda jest także jak najbardziej wskazana, chociażby z powodu większej rozdzielczości ekranu oraz większej stabilności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy "nowe moj orange" jest potrzebne?
czy któraś z wypowiedzi, która padła w tej dyskusji, okazała się dla Ciebie pomocna? :). Jeśli tak - to zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy "nowe moj orange" jest potrzebne?
Czuje się wywołany do odpowiedzi ....
TAK nowy Mój Orange jest potrzebny.
Po pierwsze zmieniamy technologię na całym portalu i nie może być rozdwojenia jaźni i utrzymywania dwóch rozwiązań FrontEnd'owych które są od siebie różne. Nowy Mój Orange tak jak możecie zauważyć duża część portalu jest już cały w RWD dzięki temu dopasowuje się do urządzenia na którym jest używany.
Po drugie to pierwszy etap transformacji i łączenia wszystkich usług w jedno konto zamiast oddzielnych tak aby móc sensownie tym zarządzać. Pracy jest dużo ale uwierzcie mi że pracuje nad tym zespół tak samo zaangażowany i zmotywowany jak dla Nasz Orange 🙂 ... i tak samo fajny ... co więcej mogę napisać? Jak chcecie to na zlocie super userów mogą do nas dołączyć i wtedy możecie ich personalnie zamęczyć ile chcecie 🙂
Po trzecie nawiązując do drugiego nowy Mój Orange jest na całkowicie innym poziomie (klienta nie usługi czy konta) ...
Tak są błędy ... kto nic nie robi ten ich nie popełnia...
Tak pracujemy bardzo mocno nad ich poprawianiem
Tak bierzemy pod uwagę Wasze sugestie ... po to kategoria w Pomysłach ...
Tak będzie to coraz lepsze ale proces migracji szczególnie tak trudnej gdzie nie zawaham się użyć nie ma podobnej na całym rynku polskim nie ma ... Inni mieli migracje (z rozwiazania A do B - przykład mbank ... z rozwiązania A do B z zmianą loginu - przykład multibank ... z rozwiązania A do B z zmianą roli i uprawnień użytkowanika ... nie znam 🙂 🙂 ...
Trzymajcie kciuki i pomagajcie ... Pracujemy naprawdę bardzo ciężko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy "nowe moj orange" jest potrzebne?
Ale też można wcale nie korzystać z Mojego Orange i za każdym razem dzwonić do konsultantów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy "nowe moj orange" jest potrzebne?
Alfik napisał(-a):Ale też można wcale nie korzystać z Mojego Orange i za każdym razem dzwonić do konsultantów.
@AlfikJa już dałem sobie spokój z dzwonieniem zawsze możesz z korzystać z czata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy "nowe moj orange" jest potrzebne?
Ja już nie pamiętam kiedy dzwoniłem do Orange. Chyba wtedy kiedy miałem problemy z ustawieniem TwojejStrefy po przeniesieniu numeru a to było jakieś 8 czy 9 lat temu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »