Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy kiedykolwiek Orange zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 622
  • 2639
  • 5

Czy kiedykolwiek Orange zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Ten rabat naprawdę jest żenujący i męczący:D aczkolwiek dopóki będzie będę klikał.   

41 ODPOW. 41

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 170
  • 786
  • 18

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Ogolnie dzialania telekomow, jak i innych firm ida w kierunku samoobslugi, online, promocji www, itp. Bez wzgledu czy wezmiemy pod uwage rynek telko, obuwie czy spozywke, zawsze znajdziemy zachecanie kup online, rabat w aplikacji, wytrzes shakomat, aktywuj kupon, itp. 

wiec imho nie sadze, ale pewnie ktos z zespolu sie wypowie 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59384
  • 722

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@_Artek_Nie. Albo klikasz, albo płacisz (układ marketingowy 🙂 ) i jak czytam, wybrałeś tańszą opcję 😉


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 464
  • 1207
  • 13

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Pozwolę sobie dodać: takie wymaganie dotyczące rabatu jest (przynajmniej w moim przypadku) ZŁAMANIEM WARUNKÓW UMOWY.

 

W mojej umowie napisane jest expressis verbis, że rabat przysługuje mi (jeśli dobrze pamiętam) za zgodę na e-fakturę. W umowie nie ma ANI SŁOWA o tym, że jest to uzależnione od klikania w jakiejkolwiek aplikacji. Zgodnie z umową zatem jeśli mam podpisaną zgodę na e-fakturę powinienem mieć rabat. Kropka. Wymaganie klikania w aplikację i brak rabatu, jeśli tego nie robię, to ZŁAMANIE WARUNKÓW UMOWY.

 

Orange nie przysłało mi w tej sprawie żadnego aneksu, co więcej - w żaden _bezpośredni_ sposób nie powiadomiło mnie o tym, że ten punkt umowy ulega zmianie. Po prostu pewnego dnia na fakturze nie było rabatu - i dopiero na forum dowiedziałem się dlaczego.

 

Uważam, że to po prostu nie w porządku. W aplikację klikam raz w miesiącu WYŁĄCZNIE po to, żeby mieć rabat.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 622
  • 2639
  • 5

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@marcin0216  wszyscy już wiedzą że łatwiej i korzystniej podpisywać, i przedłużać umowy przez internet i bez rozmowy z konsultantem, sam mam 20zł miesięcznie tańszy abonament na telefon komórkowy tylko za to że przedłużyłem go w aplikacji (uprzedzając to oferta konkurencji) ale w orange mam tylko internet światłowodowy ze stałą ceną i stałym przelewem na odpowiednią kwotę z mojego konta bankowego więc tak jak kolega wyżej klikam tam tylko "po 5zł" 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 170
  • 786
  • 18

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@Janhalbraczej to nie jest możliwe. piszesz 'jeśli dobrze pamiętam', sprawdź zatem. ostatnio przedłużałem umowę i jest zapis wprost o konieczności zalogowania się do mój orange - w podsumowaniu warunków i w cenniku.

nie jest też tak, że zmieniają to bez informacji. posiadam sporo usług z numerami dla połowy rodziny, części z nich nie przedłużałem od wielu lat (bo seniorzy nie potrzebują więcej GB za wyższą cenę) i na tych starych ofertach obowiązuje mnie rabat za e-fakturę pod warunkiem terminowej płatności. także w mój orange odbiera mi się rabat tylko na części usług, aneksowanych w nowych ofertach.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 170
  • 786
  • 18

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@_Artek_i to jest właśnie działanie marketingowe 😉 masz tylko internet. zalogujesz się 24x w ciągu umowy, może się złapiesz na jakąś promocję 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19965
  • 57719
  • 784

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

Zrezygnowałem z abonamentu, między innymi z tego powodu, że trzeba było w apce klikać. Może i bym klikał dalej, żeby apka działała, ale przerwa prawie półroczna na naprawę mnie nie interesuje, natomiast Orange nie gwarantuje bezawaryjnego działania apki. Drugi powód, to wysokość abonamentu. 

Reasumując, Orange mocno promuje aplikację, więc wątpię, aby zrezygnowali z comiesięcznego klikania. To smycz na abonament. Chcesz taniej, klikaj, jak nie klikniesz to zapłać. 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 464
  • 1207
  • 13

Czy kiedykolwiek Orangev zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@marcin0216

 

Raczej jest. Moje "jeśli dobrze pamiętam" dotyczyło dosłownego brzmienia zapisu (nie chce mi się teraz wyciągać umowy, żeby ją cytować dosłownie), natomiast to, że w mojej umowie nie ma ani słowa o klikaniu w aplikację, to prosty fakt.

 

Moja umowa powstała wcześniej, kiedy jeszcze tej szopki z aplikacją nie było. Przy przedłużaniu nie dostałem żadnej umowy nowym brzmieniu. Zmiana (zniknięcie rabatu) nie nastąpiła zresztą po przedłużeniu umowy, ale "nagle", w styczniu tego roku (i wtedy o tym pisałem: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Faktura-wy%C5%BCsza-o-5-z%C5%82-czy-Orange-zmieni%C5%82o-zasady/... )

 

A co do informacji - napisałem o informacji _bezpośredniej_, czyli skierowanej DO MNIE. Nie mówię o ogólnych informacjach na stronie Orange czy na tym forum - bo jako konsument i strona umowy nie mam obowiązku zaglądania na strony Orange czy na forum. Jeśli operator zmienia treść umowy, powinien mnie o tym poinformować (a że mówimy o wielkim operatorze telekomunikacyjnym, pozwólcie, że nie będę się ośmieszał tłumacząc, w jaki sposób mógłby to zrobić…).


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 66
  • 0

Czy kiedykolwiek Orange zrezygnuje z rabatu za comiesięczne otwieranie aplikacji lub strony MO

@Janhalb ale ty mówisz o dwóch różnych rabatach, te co mówisz to są za efakture a drugi jest za logowanie do aplikacji