- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
Cześć.
Chciałem odzyskać swój kod PUK, dowiedziałem się, że mogę to zrobić z zakładki "zabezpieczenia" w "Moje dane" w Mój Orange. Niestety kiedy klikam opcję "Moje dane", nie ma tam żadnych zakładek za wyjątkiem "Podstawowe" i "Zgody".
Jak to się stało, że niczego tam nie ma?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
Jeśli posiadasz ofertę na kartę, to kodu PUK w Moim Orange nie znajdziesz. Będziesz mógł go znaleźć tylko dla ofert abonamentowych.
W celu odzyskania kodu PUK, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z infolinią pod numerem 510 100 100 (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę), z aplikacji Mój Orange bez opłat na terenie Polski, albo poprzez czat od poniedziałku do piątku od 7 do 21:30.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
@zigh Czy powyższe odpowiedzi pomogły? Jeśli tak oznacz najlepsza jako rozwiązanie, to pomoże inny użytkownikom z podobnymi pytaniami.