Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 60
  • 0

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange

Witam,

po migracji przymusowej ze Starego do Nowego Mój Orange przy telefonach komórkowych mam dostęp do tzw. bieżącego wykorzystania, które zawiera m.in. wykaz bieżących połączeń. Niestety przy telefonie stacjonarnym brak jest takiej funkcjonalności. Kiedy można liczyć na przywrócenie dostępu do wykazu połączeń (= billingu) linii stacjonarnej? Stary Mój Orange taką funkcjonalność zapewniał.

Ponadto zauważyłem, że logując się do forum Nasz Orange muszę korzystać z loginu i hasła wykorzystywanego przy Starym Mój Orange. Login/adres mailowy i hasło ustanowione podczas migracji do Nowego Mój Orange nie działają przy próbach logowania się do forum Nasz Orange.

Proszę o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi na powyższe problemy.

Pozdrowienia

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange

Co do pierwszej części - dane mogą się odświeżyć dopiero po pełnym cyklu rozliczeniowym. Kiedy Cię zmigrowano?

Co do drugiej części, do Nasz Orange na dziś można logować się tylko starymi danymi. Nowymi jest dopiero w planach.
Anonim

Nie dotyczy

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange

@Piotr83, przez zakładkę Mój Orange z forum powinien być dostęp do billingu usługi stacjonarnej

pds.JPG

 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 60
  • 0

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange


Piotrekk85 napisał(-a):
Co do pierwszej części - dane mogą się odświeżyć dopiero po pełnym cyklu rozliczeniowym. Kiedy Cię zmigrowano?

Co do drugiej części, do Nasz Orange na dziś można logować się tylko starymi danymi. Nowymi jest dopiero w planach.

Przymusowa migracja nastąpiła w dn. 14.12. Mój okres rozliczeniowy to 14. dzień m-ca do 13. dnia kolejnego m-ca. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 60
  • 0

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange


burebusek napisał(-a):

@Piotr83, przez zakładkę Mój Orange z forum powinien być dostęp do billingu usługi stacjonarnej

pds.JPG

 


Niestety, z forum Nasz Orange, na którym zalogowałem się starymi danymi (ze Starego Mój Orange), po wybraniu zakładki Mój Orange jestem kierowany do strony, na której muszę podać dane logowania do Nowego Mój Orange. To logowanie prowadzi mnie do Nowego Mój Orange, w którym w dalszym ciągu brakuje informacji billingowych (np. wykonane połączenia ewent. wykaz połączeń). Takich informacji nie ma ani w odniesieniu do ostatniej faktury ani w odniesieniu do wcześniejszej historii. Obraz (zrzut z ekranu) widoczny w Twojej Wiadomości pochodzi ze Starego Mój Orange. Przed chwilą logowałem się do Starego Mój Orange, które należy do innej usługi/linii stacjonarnej (przy tej usłudze nie było dotychczas przymusowej migracji). W Starym Mój Orange w dalszym ciągu istnieje możliwość zapoznania się z informacjami billingowymi dot. usługi/linii stacjonarnej.  

Anonim

Nie dotyczy

Brak wykazu połączeń w Nowym Mój Orange

@Piotr83, zgadzam się z Tobą, bo tę instrukcję można wyrzucić do kosza...przynajmniej w chwili obecnej jest bezużyteczna. Jest wiele obszarów do weryfikacji, jak działa to "na gruncie". Jest nawet jeden dziwoląg, który w NMO każe logować się danymi z okresu łączonych kont podczas rejestracji. 

instrukcja.JPG

W tych przekierowaniach jeden szczegół jest istotny. Poprzez aplikację sprawdzisz wykorzystanie.