Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak podglądu faktury w PDF


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Brak podglądu faktury w PDF

Mam konto usługi stacjonarne po przejściu do zakładki faktury i kliknięciu bierzacej faktury zobacz fakturę (PDF) pojawia się komunikat Przepraszamy coś poszło nie tak. Sprubuj ponownie. pojawia się to w aplikacji mobilnej na smartfona

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Brak podglądu faktury w PDF

A którego dnia miesiąca masz wystawiana faktury?
Jeśli minęły już 3-4 dni, skontaktuj się z BOK przez Mój Orange lub przez infolinię.
Jeśli nie, niestety trzeba chwilę poczekać. Dziś jest szósty dzień miesiąca (sporo faktur jest wtedy wystawiana) i być może jeszcze trwa proces generowania faktury.
Anonim

Nie dotyczy

Brak podglądu faktury w PDF

A w wersji www jest ten sam problem??


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Brak podglądu faktury w PDF

W wersji www wszystko jest w porządku

Anonim

Nie dotyczy

Brak podglądu faktury w PDF

To może jest jakiś błąd w aplikacji mobilnej, albo masz jakiś problem w specyfikacji telefonu oraz odczytu plików PDF.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Brak podglądu faktury w PDF

To dlaczego w usługach mobilnych nie mam problemu z zobaczeniem faktury (PDF) i czy to są faktury opłacone czy też nie opłacone

Anonim

Nie dotyczy

Brak podglądu faktury w PDF

Muszę na spokojnie to perzeanalizować i przetestować. Jak zanjdę chwilę czasu to usiądę nad tym.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Brak podglądu faktury w PDF

Niestety mimo, że Orange oferuje takie usługi jednocześnie, cały czas są dwa systemy: jeden dla komórek (dawna część PTK Centertel) i drugi dla stacjonarnych (dawna część TP).

Trwają jakieś prace nad połączeniem, ale nie wiem na jakim etapie są. Dlatego mogą być pewne różnice.