- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Nie ma możliwości doładowania pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange 😞 ( albo ja go nie widzę )
W Starym jest możliwość doładowania, w Nowym doładowuję wyłącznie poprzez wprowadzenie kodu w telefonie.
A czemu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pozostaje kontakt z BOK, żeby konsultant przekazał zgłoszenie na Service Desk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
Próbowałaś wyszukać po nazwie (nawet wpisanie "120" powinno zwrócić wynik) w pasku na górze?
Zobacz też czy w zakładce "Usługi techniczne" go nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
@zbigniewwnapisał(-a)Próbowałaś wyszukać po nazwie (nawet wpisanie "120" powinno zwrócić wynik) w pasku na górze?
Zobacz też czy w zakładce "Usługi techniczne" go nie ma.
Zaraz pójdę popatrzeć bo w tej chwili to mi się chyba bigos przypala ( jakiś dziwny zapach poczułam ) Rany za chwilę poszukam tej zakładki ( tam jest tyle rubryk że na to potrzeba czasu )
Hm w zakładce " usługi techniczne " to ja mam " urodziny aktywowane "
a w pasku po wpisaniu jest :
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
w tej chwili to mi się chyba bigos przypala
Jak mawiała moja babcia, "bigos jak się ze trzy razy nie przypali, to nie smakuje dobrze" 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
Dobrze babcia mawiała 🙂 to prawda ale kto później będzie bawił się w skrobanie dna garnka 🙂 ha ha - pewnie ja 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
Wracając do tego pakietu to go po prostu nie ma ( zapomniano o moim ulubionym pakieciku który rósł nawet jak aktywowałam drugi 🙂 bo na ten przykład zastawało mi ( ze starego) dajmy na to 50 minut więc gdy aktywowałam następne 120 minut, to doliczano 50 i bach - jest 170 minutek 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pozostaje kontakt z BOK, żeby konsultant przekazał zgłoszenie na Service Desk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
Hm a czy mogę wiedzieć ( bo ja starej daty jestem ) co to jest Service Desk ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
W skrócie to dział, gdzie zajmują się problemami z aplikacją, stroną internetową oraz innymi problemami z zakresu informatycznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak pakietu 120 minut w Nowym Mój Orange
@zbigniewwnapisał(-a)W skrócie to dział, gdzie zajmują się problemami z aplikacją, stroną internetową oraz innymi problemami z zakresu informatycznego.
O to teraz będę wiedziała co mówić ( w skrócie ) Tylko jak wejdą w moje problemy to znowu mi ucieknie NMO a ja raczej bym już nie chciała, więc może jednak tym kodem będę doładowywała 🙂
Dziękuję @zbignieww 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »