Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

Witam

od momentu wejścia aplikacji Mój Orange "2" nie mogę zalogować się na urządzeniach mobilnych zarówno na systemie android jak i na iOS, przy każdej próbie sugeruję odzyskanie hasła i tak w kółko.
login (adres e mail) i hasło są poprawne skoro za ich pomocą po zmianie (odzyskaniu) hasła mogę zalogować się na swoje konto po przez stronę www a w aplikacji nie.
złożyłem w tej sprawie już 4 zgłoszenia ale każde z nich zostało zamknięte ze statusem zrealizowane ale problemu nie usunęli, przy ostatnim zgłoszeniu podałem nawet dane do zalogowania się na moje konto co i tak nic nie dało bo nikt nie pofatygował się aby to sprawdzić a zgłoszenie zamknięte jako zrealizowane. Może ktoś z szanownych techników w końcu zainteresuje się problemem i będzie wstanie to naprawić bo nie sądzę że w takiej firmie jak Orange nie ma nikogo kompetentnego potrafiącego zająć się problemem poza zamykaniem w systemie zgłoszeń w przewidzianym czasie aby nie zepsuć sobie statystyk.


Mój Orange.jpg
7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18626
  • 186

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

Pokaż szczegóły
@Namor-NEO  przepraszam Cię, ale nie wiem skąd u Ciebie aplikacja w wersji 2. 

 Aktualnie jest co najmniej 5.20. 

Screenshot_2021-01-20-22-17-21-192_pl.orange.mojeorange.jpg

  możesz sprawdzić jaką masz?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

podając Mój Orange "2" miałem na myśli wydanie większej aktualizacji w dużą ilością zmian a mam zainstalowaną dokładnie wersje 5.20


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18626
  • 186

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

@Namor-NEO  rozumiem, ale wolałem się upewnić. Spytam też, czy odinstalowywałeś aplikację w smartfonie i instalowałeś od nowa. Skoro udaje Ci się logować przez WWW, to może w takich warunkach opisz problemy na czacie. Może też być jakiś konflikt z systemem Android, np. może być za stary. Wyjaśnij wymagania systemowe na czacie.co do IoS nie będę się wypowiadał, bo nie mam jak sprawdzić.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

wczoraj miną kolejny tydzień od kolejnego zgłoszenia a rozwiązania problemu/usterki brak,

w dalszym ciągu nie mogę zalogować się do Mój Orange na urządzeniach mobilnych, tylko pogratulować firmie za tak wykwalifikowanych techników.

@Misiek62  praktycznie co tydzień zgłaszam problem na czacie a rezultat tych zgłoszeń właśnie widać, problem starego i nieaktualnego systemu odpada bo obecnie jak i praktycznie zawsze mam najnowszego flagowca, obecnie iPhone 12 Pro Max i Samsung Note 20 Ultra 5G a poza tym logując się na swoim telefonie danymi do konta syna nie ma problemu a on na swoim telefonie moimi danymi ma ten sam problem.

Chyba pozostaje mi zgłosić sprawę do wyższej instytucji aby oni wymusili na Orange poważne podejście do problemu i naprawę.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

@Namor-NEO  ewidentnie błąd jest na twoim koncie Mój Orange, dlaczego masz problem z aplikacją, czy to Androida czy iOS, zgłoś by to naprawili, to nie problem aplikacji czy telefonu, nie daj sobie tego wmówić, do tego czasu, pozostaje korzystać z portalu www Mój Orange. Tak na marginesie, fachowe zgłoszenie, szybciej naprawią,  gro nieporozumień to niepełny opis problemu 😎


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

@Anonimdokładnie tak jak piszesz, problem zgłaszam regularnie od listopad ubiegłego roku ale każde zgłoszenie po 7 dniach jest zamykane ze statusem zrealizowane a podejrzewam ze nawet nikt nie próbował cokolwiek zrobić w tej sprawie, dodatkowo jeden z konsultantów na czacie zasugerował że dostęp do aplikacji Mój Orange nie jest żadnym z warunków umowy i nie mam nawet  podstaw do rozwiązania umowy z tej przyczyny.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange na urządzeniach mobilnych

@Namor-NEO  jest tak jak piszesz, aplikacja Mój Orange i na portalu Mój Orange to bonus, nie obowiązek operatora, tak jest też u innych.