- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
Aktualnie schodek to 5GB (za 10zł), z tym że jeśli teraz WYŁĄCZYSZ usługę "Nie chcę schodków" to będzie to działać chyba dopiero od następnego cyklu rozliczeniowego...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/11334/f67349b2-b20e-436e-8966-273fb7046cec.pdf
Jest 7 GB i szlus (lejek).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
Kolega podpisywał w lipcu 2019, więc może jeszcze ma schodki... Ja mam jeszcze wcześniejsza i mam schodki 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@TobJeśli to lipiec 2019 to w tej ofercie schodków nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
Czyli co jak się skonczy abonamentowy internet, a jestem na głuszy prowincji bez wifi, a kody SMS zlecające dodatkowy pakiet danych nie dzialaja (czemu?)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@Tobrozumiem, że tak jak pisałeś temat zgłaszałeś z tym dodatkowym pakietem aktywowanym przez sms? Jaka była odpowiedź?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@sebaswiderskinapisał(-a)@TobJeśli to lipiec 2019 to w tej ofercie schodków nie ma.
@Tob - sprawdź to najlepiej na MO, tam to jest (u mnie) ładnie(?) pokazane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@sebaswiderskinapisał(-a)@Tobrozumiem, że tak jak pisałeś temat zgłaszałeś z tym dodatkowym pakietem aktywowanym przez sms? Jaka była odpowiedź?
gdybym dostał odpowiedź to bym tu nie pisał.
Zgłoszenie w sierpniu - bez odpowiedzi. Konsultant z palca włączył mi dodatkowy pakiet danych.
Zgłoszenie obecne - brak odpowiedzi, rozwiązania.
@bluesmanniaknapisał(-a)
@sebaswiderskinapisał(-a)@TobJeśli to lipiec 2019 to w tej ofercie schodków nie ma.
@Tob - sprawdź to najlepiej na MO, tam to jest (u mnie) ładnie(?) pokazane.
no właśnie nie jest, użyte jest pojęcie schodków, ale nie jest to wyjaśnione co to i co będę miał|czego nie będę miał po ich włączeniu|wyłączeniu.
@Piotrekk85napisał(-a)
Mój Orange powinno działać przy lejku w Polsce. Alternatywnie można zadzwonić.
nie wiem i z MO nie wynika czy posiadam lejek. Nikt poza Tobą nie potwierdził mi, że MO powinno mi działać na tyle, abym w sytuacji kryzysowej mógł wejść i aktywować sobie dodatkowy pakiet danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@TobCo to znaczy bez odpowiedzi? Zgłoszenie jest otwarte, zamknięte?