Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

Witam.Mam problem a mianowicie w aplikacji pojawiają się tylko usługi stacjonarne a nie ma mobilnych.No i mam problem z otworzeniem faktury(pliku pdf) w aplikacji.Jak by co to korzystam z najnowszej wersji aplikacji Windows 10 Mobile.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

@lilla27, niestety z przyczyn technicznych usługi mobilne i stacjonarne są od siebie rozdzielone, tzn. potrzebujesz dwóch kont w Mój Orange - jednego dla ofert mobilnych, a drugiego dla ofert stacjonarnych. W tym samym momencie możesz przeglądać tylko informacje dla jednego z nich.

Jeśli jesteś obecnie zalogowana do oferty stacjonarnej, np. Neostrady to wybierz z menu Zmień konto, a potem Dodaj konto i podaj dane logowania dla konta oferty mobilnej. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli użyjesz opcji Zapamiętaj mnie to nie będziesz musiała podawać danych logowania za każdym razem i będziesz mogła łatwo przełączać się pomiędzy ofertami przez Zmień konto.

Możesz napisać coś więcej o problemie z podglądem faktur? Pojawia się jakiś błąd? Jaki?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18531
  • 186

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

Zalogowałem się do mobilnego MO na usługi stacjonarne (pakiet Neo-Tv-telefon VoIP) i zastanawiam się dlaczego w w podsumowaniu dla telefonu mam pakiety minut np. DoMowy Na Co Dzień+ i DoMowyTaniej+ przy których w pozycji Pozostałe mam -15s

 

 

PS. Zastanawiam, się czy można dodać w aplikacji "zapamiętanie" danego konta będąc zalogowanym.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 1

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

@Misiek62 nie jestem w stanie Ci pomóc nie mając wglądu w Twoje dane. Mógłbyś nam wysłać maila na  moj.orange@orange.com podając w nim swój nr usługi oraz link do Twojego postu?

 

Fajny pomysł z tym zapamiętywaniem, pomyślimy, zobaczymy 🙂


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 25
  • 0

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

Nie wiem, czy ktoś już to pisał, ale jeśli się powtórzę, to przynajmniej będzie wiadomo, że to istotne. Aplikacja Mój Orange na tablecie wymusza używanie jej w pionie, tzn. "nie obraca się z ekranem". Oczywiście można obrócić tablet w ręku, ale mnie to trochę irytuje. Da się coś z tym zrobić?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 1

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

 

@mst póki co nie planujemy rozwoju aplikacji w tym kierunku 😞

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18531
  • 186

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

Dzisiaj znowu zalogowałem sie do Mój Orange na dane usług stacjonarnych, pod kątem zgłszania uszkodzeń...  Moje wrażenia są następujące:

a) dla uslugi Neostrada program - w powiązaniu z numerem usługi powinien wiedzieć jaki sprzęt jest wydany użytkownikowi (przypisany do konta, usługi)

b) nie można dokonać zgłoszenia problemów z usługą TV przez aplikację mobilną, jest tylko informacja - wskazówka zgłoś przez formularz na stronie orange.pl (po zalogowaniu). Podobnie do telefonii VoIP - to po co są wykazane w tej części aplikacji "zgłoś uszkodzenie"?

- neostrady nie mogłem przebadać, bo jestem w pracy... poza domem.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18531
  • 186

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji


Misiek62 napisał(-a):

Zalogowałem się do mobilnego MO na usługi stacjonarne (pakiet Neo-Tv-telefon VoIP) i zastanawiam się dlaczego w w podsumowaniu dla telefonu mam pakiety minut np. DoMowy Na Co Dzień+ i DoMowyTaniej+ przy których w pozycji Pozostałe mam -15s

 

 

PS. Zastanawiam, się czy można dodać w aplikacji "zapamiętanie" danego konta będąc zalogowanym.


W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta - zacytowanego - zastanawiam się skąd i po co w ogóle w zestawieniu występują takie pakiety? Nie przypominam sobie bym je aktywował, nie są potrzebne przy posiadanym planie...

Generalnie, aktualnie poziomy wykorzystano/pozostało wyświetlane są w wielkości 0s /dla obu/.

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 1

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

@Misiek62 co do zgłaszania uszkodzeń, to dla TV już niedługo będzie, to samo tyczy się wykrywania typu urządzenia, ale na VoIP trzeba będzie jeszcze poczekać...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18531
  • 186

Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji

Proponuję połączyć w jedną aplikacje Mój Orange i Darmowe Orange...  niech będzie jedna aplikacja do wszystkiego co łączy nas z Orange, wirtualnym światem.