- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Witam.Mam problem a mianowicie w aplikacji pojawiają się tylko usługi stacjonarne a nie ma mobilnych.No i mam problem z otworzeniem faktury(pliku pdf) w aplikacji.Jak by co to korzystam z najnowszej wersji aplikacji Windows 10 Mobile.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@lilla27, niestety z przyczyn technicznych usługi mobilne i stacjonarne są od siebie rozdzielone, tzn. potrzebujesz dwóch kont w Mój Orange - jednego dla ofert mobilnych, a drugiego dla ofert stacjonarnych. W tym samym momencie możesz przeglądać tylko informacje dla jednego z nich.
Jeśli jesteś obecnie zalogowana do oferty stacjonarnej, np. Neostrady to wybierz z menu Zmień konto, a potem Dodaj konto i podaj dane logowania dla konta oferty mobilnej. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli użyjesz opcji Zapamiętaj mnie to nie będziesz musiała podawać danych logowania za każdym razem i będziesz mogła łatwo przełączać się pomiędzy ofertami przez Zmień konto.
Możesz napisać coś więcej o problemie z podglądem faktur? Pojawia się jakiś błąd? Jaki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Zalogowałem się do mobilnego MO na usługi stacjonarne (pakiet Neo-Tv-telefon VoIP) i zastanawiam się dlaczego w w podsumowaniu dla telefonu mam pakiety minut np. DoMowy Na Co Dzień+ i DoMowyTaniej+ przy których w pozycji Pozostałe mam -15s
PS. Zastanawiam, się czy można dodać w aplikacji "zapamiętanie" danego konta będąc zalogowanym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@Misiek62 nie jestem w stanie Ci pomóc nie mając wglądu w Twoje dane. Mógłbyś nam wysłać maila na moj.orange@orange.com podając w nim swój nr usługi oraz link do Twojego postu?
Fajny pomysł z tym zapamiętywaniem, pomyślimy, zobaczymy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Nie wiem, czy ktoś już to pisał, ale jeśli się powtórzę, to przynajmniej będzie wiadomo, że to istotne. Aplikacja Mój Orange na tablecie wymusza używanie jej w pionie, tzn. "nie obraca się z ekranem". Oczywiście można obrócić tablet w ręku, ale mnie to trochę irytuje. Da się coś z tym zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Dzisiaj znowu zalogowałem sie do Mój Orange na dane usług stacjonarnych, pod kątem zgłszania uszkodzeń... Moje wrażenia są następujące:
a) dla uslugi Neostrada program - w powiązaniu z numerem usługi powinien wiedzieć jaki sprzęt jest wydany użytkownikowi (przypisany do konta, usługi)
b) nie można dokonać zgłoszenia problemów z usługą TV przez aplikację mobilną, jest tylko informacja - wskazówka zgłoś przez formularz na stronie orange.pl (po zalogowaniu). Podobnie do telefonii VoIP - to po co są wykazane w tej części aplikacji "zgłoś uszkodzenie"?
- neostrady nie mogłem przebadać, bo jestem w pracy... poza domem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Misiek62 napisał(-a):Zalogowałem się do mobilnego MO na usługi stacjonarne (pakiet Neo-Tv-telefon VoIP) i zastanawiam się dlaczego w w podsumowaniu dla telefonu mam pakiety minut np. DoMowy Na Co Dzień+ i DoMowyTaniej+ przy których w pozycji Pozostałe mam -15s
PS. Zastanawiam, się czy można dodać w aplikacji "zapamiętanie" danego konta będąc zalogowanym.
W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta - zacytowanego - zastanawiam się skąd i po co w ogóle w zestawieniu występują takie pakiety? Nie przypominam sobie bym je aktywował, nie są potrzebne przy posiadanym planie...
Generalnie, aktualnie poziomy wykorzystano/pozostało wyświetlane są w wielkości 0s /dla obu/.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@Misiek62 co do zgłaszania uszkodzeń, to dla TV już niedługo będzie, to samo tyczy się wykrywania typu urządzenia, ale na VoIP trzeba będzie jeszcze poczekać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Proponuję połączyć w jedną aplikacje Mój Orange i Darmowe Orange... niech będzie jedna aplikacja do wszystkiego co łączy nas z Orange, wirtualnym światem.