Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędne naliczanie transferu


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Błędne naliczanie transferu

Cześć wszystkim,


mam pytanie odnośnie rozbieżności między między pozostałym transferem pakietu a billingiem. Posiadam abonament Internet Domowy 4G z pakietem 250 GB, z czego 150GB mam do wykorzystania w tzw. strefie domowej, a pozostałe 100GB jest współdzielone, tzn. jeśli posiadałbym telefon komórkowy, to te 100GB mogę wykorzystać w dowolnym miejscu, a transfer zostanie odliczony od mojego pakietu. U mnie nie ma telefonu komórkowego, posiadam jedną kartę i służy ona tylko do internetu domowego, mam więc pełne 250GB. Urządzenie to flybox sky, który posiada statystyki transferu, ale na razie nie zdążyłem jeszcze dokonać porównania.
Na stronie "mój Orange" mam możliwość obejrzenia statystyk, widzę dokładnie którego dnia ile transferu zostało wykorzystane, w innym miejscu wyświetlone jest ile transferu jeszcze mi pozostało z całego 250GB pakietu. Niestety istnieją spore rozbieżności pomiędzy wartościami, tzn po zsumowaniu transferu ze wszystkich dni wychodzi, że powinienem jeszcze mieć 28GB transferu z puli domowej (150GB) i cautkie 100GB współdzielone - wykorzystałem 122GB.

W polu podsumowującym pakiet pokazuje, że zużyłem cały internet domowy oraz 12GB z puli współdzielonej, czyli mówiać prościej: 162GB. Rozbieżności są ogromne, nawet jeśli wziąć pod uwagę, że dzisiejszego dnia w billingu jeszcze nie ma, a w podsumowaniu jest, to wciąż różnica wynosi jakieś 35GB (dzisiaj zużyłem jakieś 4 - 5 GB). Sprawdźcie u siebie, może nie tylko u mnie jest ten problem...

Poniżej screeny z mojego konta:

https://zapodaj.net/aabe988258770.png.html

https://zapodaj.net/7660dfdb73136.png.html

 

kolejne dni.PNG

 

podsumowanie.PNG

 

Aa, jeszcze jedno. Te górki w wykorzystaniu transferu (22.02 i 27.09) to Szczęśliwe godziny 🙂 Rzeczywiście nie liczą transferu w godzinach 00:00 - 08:00.... Zauważyłem dopiero jak zacząłem analizować.

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38352
  • 1384

Błędne naliczanie transferu

Portal Mój Orange jest cały czas rozwijany więc czasem takie rozbieżności się pojawiają. Prawidłowe rozliczenie jest na pdf z fakturą. A to co opisałeś warto zgłosić na BOK http://orange.pl/kontakt