- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w generowaniu wykazu połączeń
Nie mogę uzyskać wykazu połączeń za wybrany okres. Wpisując lub wybierając z kalendarza zakres dat 1-30 listopada dostaję komunikat "Data początkowa wcześniejsza niż dostępny zakres" i zakres dat przestawia się na 20.01.2019 do 1.02.2019. Udaje się wygenerować tylko wykaz za grudzeń 2018 i to zrówno od 1 do grudnia jak od 1 grudnia 2018 do 1 lutego 2019
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w generowaniu wykazu połączeń
Nie jestem pewien, ale ostatnio są jakieś problemy z MO. Sam borykam się od kilku godzin z aplikacją i stroną MO...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w generowaniu wykazu połączeń
To nie są "problemy" 😕 Pani na czacie poinformowała mnie, że jest nowa wersja MO i stara nie do końca już działa. Ale "wkrótce" wszyscy zostaną przeniesieni do nowej wersji i będzie pięknie 😕 Można poprosić np. na czacie, aby od razu "emigrować" do nowej wersji, z czego też skorzystałam i wtedy rzeczywiście dało się wyciągnąć wszystkie wykazy połączeń.
Tylko dlaczego NIGDZIE nie ma informacji o zmienie systemu? Na stronie logowania nic, na stronie głównej w MO też nic. Żenada 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w generowaniu wykazu połączeń
@Mała_Mi, nowe MO jest już od dobrych paru miesięcy i o NMO mowa w moim poście...więc problem ewidentnie był w systemie...czy stare czy nowe MO, kuleje...