Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd danych osobowych.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 0

Błąd danych osobowych.

Hej! Od około 8 lat jestem posiadaczką swojego obecnego numeru telefonu na kartę w Orange. Jakieś 2 lata temu był obowiązek rejestracji więc zarejestrowałam go w salonie orange na swoje imię i nazwisko. Niedawno pojawiła się nowa aplikacja "Mój  orange" ściągnęłam ją i po jej uruchomieniu okazało sie że mój numer przypisany jest do całkiem innego imienia i nazwiska (we wcześniejszej aplikacji wszystko się zgadzało). Po wizycie w salonie okazało się że numer pesel również się  nie zgadza i nie wiadomo kto i gdzie popełnił błąd. Nie wiem jak to zmienić. Nadal normalnie korzystam z tego numeru doładowując go i używając. Nikomu nigdy nie udostępniałam go ani nie wyrażałam zgody na zmianę danych. Osoby na którą widnieje mój numer nie znam. Chciałabym zachować ten numer i wziąć normalny abonament niestety w obecnej sytuacji nie ma takiej opcji bo  dane w bazie nie zgadzają się z moimi. Do moich danych, które podawałam przy rejestracji numeru nie jest przpisany żaden numer. Pisałam już dwa pisma do orange przez salon w swoim mieście niestety do dziś zero odezwu pomimo, że minęły już 2 miesiące. Nie mam pomysłu już co mogłabym jeszcze zrobić. Infolinia kieruje do salonu- Pani w salonie bezradnie rozkłada ręce informując, że poza pismem nic więcej nie może wskórać. Może ktoś się z takim czymś już kiedyś spotkał bądź ma pomysł co jeszcze można z tym zrobić? 

Z góry serdecznie dziękuję za jakiekolwiek informacje.

16 ODPOW. 16

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Błąd danych osobowych.

@rzemi bardzo dziwna sytuacja. Ktos ewedentnie przy rejestracji popelnil blad. Skoro z infolinii kieruja Cie do salonu, a na pisma z salonu nie ma odpowiedzi to moze warto osobiscie napisac i wyslac pismo z opisem problemu na adres

Adres do korespondencji

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18538
  • 53093
  • 718

Błąd danych osobowych.

@rzemi jeżeli nastąpiła pomyłka w przypisaniu danych osobowych do numeru, to podejżewam, że bez kontaktu z osobą na którą jest przypisany numer się nie obejdzie. Raczej bez cesji się nie obędzie. Trudna sytuacja i do tego RODO, nie będzie łatwo. Skoro po zalogowaniu na konto numeru masz i nr dane użytkownika, to powinien być i adres. Warto sprawdzić i nawiązać kontakt.

 

Może to jest próbą przejęcia? 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 0

Błąd danych osobowych.

Numer telefonu oraz adres e-mail jest mój poprawny nie zgadza się tylko imię i nazwisko oraz w salonie numer pesel ( Pani sprawdziła ponieważ w aplikacji peselu sprawdzić się nie da) Ja mam 28 lat osoba podana w ich bazie 59 lat( szukałam nawet w internecie żadnej osoby o tym nazwisku i imieniu nie znalazłam) być może ktoś się  gdzieś  pomylił wpisując źle numer telefonu, raczej wątpię że to jakiaś próba przejecia .. Adresu korespondencyjnego nie ma również podanego ani mojego ani tej osoby w bazie danych. Na starej aplikacji orange widniały wszytskie moje dane poprawnie. Wszytsko zaczęło sie po akutalizacji nowej.

 

Spróbuję napisać osobiście i sama wysłać. Chociaż z tego co widzę jest to ten sam adres na który wysyłała moje pisma Pani w salonie.

 

_____________

* Scalono posty – moderator Kinga


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Błąd danych osobowych.

@rzemi skoro nie ma adresu to kontakt jest praktycznie niemozliwy. 😐 Pozostaje probowac jeszcze kontaktowac sie listownie z Orange, a jesli to nie pomoze to uzywac dalej numeru tak jak dotychczas. Skoro email jest Twoj to mozesz zarzadzac kontem Moj Orange i wszelkie informacje beda do Ciebie docieraly.

 

Edit. 

Wez pod uwage obecny stan pandemii i w zwiazku z tym wszystkie sprawy tocza sie wolniej. Trzeba uzbroic sie w cierpliwosc pisac i czekac na odpowiedz. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 0

Błąd danych osobowych.

Tak właśnie na razie to wygląda, cieszę się że mimo innego nazwiska to mam jednak przewagę i kontrolę nad tym numerem. Podejrzewam że oni sami nie wiedzą jak to rozgryźć po otrzymaniu tych moich listów dlatego tak długo to trwa😅. Mimo wszytsko dzięki za pomoc


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Błąd danych osobowych.

Zawsze jest ciezko przyznac sie do bledu😜 Powodzenia i jakby cos sie wyjasnilo to napisz o tym. 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2033
  • 6301
  • 69

Błąd danych osobowych.

@rzemi a czy z czasów rejestracji ostał ci się gdzieś formularz lub jego kopia? To by na pewno pomogło w wyjaśnieniu tej sytuacji.

Aha, kiedy się zorientowałaś, ze dane na twoim numerze są na inną osobę?


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1279
  • 3066
  • 31

Błąd danych osobowych.

@rzemi  postaraj sie uzyskac informacji w jaki sposob nr zostal zarejestrowany.
jezeli to bylo w salonie to jest tam podane imie i nazwisko czlowieka ktory rejestrowal nr.
dalej to juz z gorki 😋


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 29
  • 0

Błąd danych osobowych.

Niestety nie mam kopii ani numeru rekalmscji wszytsko zostało u Pani w salonie orange. Po aktualizacji nowej aplikacji "Mój orange " mialam inne dane.

 

Mój numer rejestrowałam ja. Po zmianie aplikacji zostało zmienione nazwisko nie wiem gdzie i co poszło nie tak. W salonie nie mogą udzielić takiej informacji Pani jedynie powiedziała ze pesel ewidentnie nie pasuje do mnie bo rocznik ewidentnie nie wskazuje na mnie i osoba ta jest znacznie starsza.

_____________

* Scalono posty – moderator Kinga