Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 13
  • 0

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

Cześć, mam ten problem od 24 dni, jakieś rady jak go rozwiązać?

Zrobione zgłoszenie na infolinii, czyszczone ciasteczka, zmieniona przeglądarka, nic nie pomaga.

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

@Andemo zakładam, że dotyczy to konta Nowy Mój Orange przez www.

 

Zadzwoń na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

i zrób zgłoszenie z prośbą o usunięcie konta na Nowy Mój Orange. Potem trzeba odczekać około dwóch tygodni i jak konto zostanie usunięte, to należy ponownie założyć konto na adres e-mail.

 

Podczas rozmowy musisz sam wychwycić, czy konsultant wie o co go prosisz. Jak się okaże mało kompetentny, to poproś o przełączenie do innego, bo szkoda Twojego czasu an tłumaczenia.

 

Jak masz jeszcze pytania lub wątpliwości w tej sprawie, to pisz, coś podpowiem. Sam przerzedłem taką sytuację, która w moim przypadku trwała prawie pół roku.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 13
  • 0

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

Właśnie czytałem fragment Twojego tematu i nie napawa on optymizmem. Tak, sprawa dotyczy Nowy Mój Orange, to samo co było u Ciebie. Mam 27 numerów i jakieś trochę ponad pół roku temu jeden konsultant podłączył mi je pod jedno nowe konto, wszystko działało przez jakieś 6 miesięcy.

 

Tam w Twoim temacie ktoś pisał jescze o jakimś linku aktywacyjnym (9 strona, 3 post od góry) kojarzysz o co chodziło?

 

Usunięcie konta musi iść jako zgłoszenie z działu technicznego do informatyków? Jeżeli wiszą mi tam 2 zgłoszenia z tą sprawą, to żeby przyspieszyć usunięcie konta można je jakoś zamknąć z mojej decyzji?

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

@Andemo jeżeli ustawiłeś sobie jeden numer autoryzacyjny do konta Nowy Mój Orange, na który otrzymywałeś SMS-y autoryzacyjne do konta, a następnie numer przeniosłeś do innego operatora, do FLEX lub numer przestał być aktywny, to konto może własnie się tak wykrzaczyć.

 

Długo szukałem rozwiązania, ale bardo niewielu konsultantów coś mogło podpowiedzieć. Zgłoszenia też tak samo wysyłałem, jak i reklamacje. Zgłoszenia były zamykane pozytywnie i dalej konto nie działało, natomiast reklamacje kończyły się zamknięciem negatywnie. 

 

Dopiero usunięcie konta pomogło, a następnie ponowna rejestracja. Nie mogę znaleźć obecnie tego tematu, wiec jak podeślesz link, to sobie przypomnę. Podejrzewam, że chodzi o link aktywacyjny do ponownego założenia konta lub do odzyskania hasła. Odzyskanie hasła w tym momencie nie pomoże.

 

Jeszcze jedna sprawa. Jak masz sporo numerów, to należy przeanalizować, które chcesz zatrzymać, pozostałe albo przepisać na inną osobę lub zlecić skrócenie ważności konta, najczęściej następnego dnia po północy numer przestaje być aktywny. Chodzi o to, żeby jak najbardziej odciążyć swoje konto z dużej ilości danych. Podobno historia numerów z Twojego konta czyści się około miesiąca czasu. Więc w Twoim przypadku możne być konieczność odczekania minimum 30 dni po wyłączeniu numerów i usunięciu konta. Ja czekałem ponad 30 dni, aby moje konto się dobrze oczyściło z nadmiaru informacji.

 

Wiszące zgłoszenia nic nie przeszkadzają. Po prostu zgłoś usunięcie konta, może być w dziale technicznym, ale jak wspomniałem, musisz wyczuć podczas rozmowy, czy konsultant wie o co go prosisz. Inaczej poproś o przełączenie do innego konsultanta, bo szkoda Twojego czasu na tłumaczenia.

 

Uzbrój się na pewno w cierpliwość i długi czas oczekiwania, a konto ponownie będzie funkcjonowało.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 13
  • 0

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

Hm, nie przypominam sobie, żebym ustawiał jeden numer autoryzacyjny do konta Nowy Mój Orange. Co do tamtego tematu to tu link: https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Kiedy-doczekamy-si%C4%99-naprawy-NMO/td-p/165542/pag...

 

9 strona, 3 post od góry.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

@Andemo z tego co pamiętam, to też miał usuwane konto. Jeżeli poprosisz o link aktywacyjny, żeby na nowym e-mailu założyć konto, to nie wiem, czy przejdzie bez usunięcia obecnego. Jak już będzie konto usunięte, to można w tedy konsultanta poprosić o link aktywacyjny do założenia konta Nowy Mój Orange. W obecnej sytuacji odradzam, bo zakładanie konta na nowego e-maial i tak musi zakończy się powierzeniem numeru PESEL, a ponieważ poprzednie jest aktywne, więc wywali błąd. Po numerze PESEL są identyfikowane usługi i dołączane do konta.

 

Możesz spróbować, tylko nie wiem czy zadziała ze względu na sporą ilość numerów i istniejące obecnie konto.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 13
  • 0

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

Zgłosiłem konsultantowi na infolinii, że chcę usunąć konto, a on powiedział, że zostanie to zrobione w ciągu 24 godzin. Po chwili na e-mail dostałem informację, że konto zostanie usunięte do 10 dni, i rzeczywiście dopiero po około 10 dniach konto zostało usunięte. Założyłem nowe, na nowego maila, przez link aktywacyjny od konsultanta i od razu po zalogowaniu, ten sam błąd 404, ręce opadają, ktoś ma jakieś pomysły? Spróbuję jeszcze raz usunąć i założyć konto, ale czarno to widzę.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

@Andemo jak dużo usług masz jeszcze na siebie w Orange? Dalej 27, czy coś wyłączyłeś?

 

W moim przypadku odczekałem więcej niż 10 dni przed ponownym założeniem konta, a w miedzy czasie wyłączyłem kilka numerów, które były na mnie zarejestrowane. Część przepisałem na pozostałych członków rodziny.

 

Do ponownego założenia konta Nowy Mój Orange użyłem innego adresu e-mail niż poprzednio.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 13
  • 0

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

27 numerów, z czego 2 są aktywnie używane, a pozostałe są mi potrzebne do różnych "weryfikacji telefonicznych", ich utrzymanie nic nie kosztuje, bo ważność konta można przedłużać za darmo sms-em o treści START pod 8002.

 

Mogę ewentualnie odczekać teraz ze 3 tygodnie, przed założeniem nowego konta, jak nie ma innej opcji.

 

Użyłem innego adresu e-mail przy ponownym zakładaniu konta.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404 po zalogowaniu na orange.pl

@Andemo to trzeba będzie się rozstać w miarę możliwości z jak największą ilością numerów, a część przepisać na kogoś z rodziny. Do ponownego założenia konta ja odczekałem prawie miesiąc i w końcu zadziałało.