- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
Witam,
W załączeniu zdjęcie strony orange.pl po zalogowaniu.
Może ktoś pomoże, bo sztuczna inteligencja nie ogarnia.
-AG
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
@Adam_G skontaktuj sie na czacie z zywym konsultantem https://www.orange.pl/view/kontakt i niech Ci sprawdzi konto. Zrob zgloszenie techniczne. Na czcie mozesz wyslac screen z opisem problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
Czasami tak się zdarza. Próbowałeś inna przeglądarkę, ew. czyściłeś cookies?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
@Adam_G jeżeli znajdziesz w opcjach usunięcie konta, to trzeba usunąć. Jeżeli nie, to zadzwoń na infolinię i poproś konsultanta o usunięcie konta. Jak już konto będzie usunięte, to sprawdź, czy Twoim e-mailem nie da się już zalogować, a następnie załóż konto na nowo. Może być potrzebna pomóc konsultanta w ponownym założeniu konta.
Reasumując: usunąć konto i założyć na nowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
@Adam_G tutaj podobny problem. Poczytaj https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Komunikat-quot-B%C5%82%C4%85d-komponentu-quot-w-M%C3...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
@byczyn_86 ten temat niestety nie podaje rozwiązania problemu @Adam_G .
Tylko usunięcie konta pomoże i założenie na nowo, sam przez podobną sytuację przechodziłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
@ketrasaArtur nie podaje, ale ktos pisal ze ponowne zalozenie konta nie pomoglo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BŁĄD - orange.pl
@byczyn_86 tak, tu masz rację, nie zawsze po pierwszym usunięciu konta i ponownym założeniu konta usterka minie. W moim przypadku konto usuwałem trzy razy zanim prawidłowo konto zostało uruchomione. Wpływ na prawidłowo działające konto Mój Orange ma ilość zarejestrowanych usług w Orange. Przy dwudziestu zaczynają się kłopoty na koncie.