- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć wszystkim,mam problem z asystent Max,co bym nie napisał mam odpowiedz"co chcesz teraz zrobić" można jakoś tego asystenta zresetować ? czy orange ma jakis problem z tym bootem
_____
* Temat przeniesiony z Internet domowy - Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tomkilldzik Można się ewentualnie połączyć ponownie, ale zresetować nie można...
Aby załatwić z nim sprawę krótko należy zgłosić problem, którego nie jest w stanie obsłużyć. Najlepiej ofertę sprzedażową 🙂 i pytanie z tego tematu. Przełączy na 100% do konsultanta 🙂 a tam się już czasem idzie dogadać...O drugim sposobie nie wypada pisać 🙂
Przyznam się, że czasem irytuje, ale to już taki trend i coraz więcej infolinii (nie tylko operatorów telekomunikacyjnych) wprowadza takie rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tomkilldzik Można się ewentualnie połączyć ponownie, ale zresetować nie można...
Aby załatwić z nim sprawę krótko należy zgłosić problem, którego nie jest w stanie obsłużyć. Najlepiej ofertę sprzedażową 🙂 i pytanie z tego tematu. Przełączy na 100% do konsultanta 🙂 a tam się już czasem idzie dogadać...O drugim sposobie nie wypada pisać 🙂
Przyznam się, że czasem irytuje, ale to już taki trend i coraz więcej infolinii (nie tylko operatorów telekomunikacyjnych) wprowadza takie rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Asystent Max
faktycznie dziala,napisalem maxowi o oferte sprzedazowa i mnie natychmiast przelaczyl