- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja mobilna Mój Orange nie aktualizuje wszystkich danych
Dzień dobry,
zauważyłem, że dane prezentowane w MójOrange (aplikacja na urządzeniu mobilnym Android 7.0, wersja aplikacji 5.98.0.13322) zatrzymały się, w przypadku tzw. wykorzystania, czyli m.in. spisu połączeń, na dacie 14 kwietnia. Natomiast aplikacja widzi płatność dokonaną w dniu 29 kwietnia. Wylogowałem się, a następnie ponownie uruchomiłem aplikację. Sądziłem, że w ten sposób aplikacja, po ponownym połączeniu z serwerem, zaktualizuje dane dotyczące m.in. spisu połączeń. Niestety, tak się nie stało. Natomiast te dane (aktualne!) są dostępne po zalogowaniu się do konta MójOrange za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome na tym samym urządzeniu mobilnym.
Co jest przyczyną takiego zachowania aplikacji mobilnej?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja mobilna MójOrange nie aktualizuje wszystkich danych
@Piotr83 to są dwa niezależne kanały. Jeden może nie działać prawidłowo, drugi bez problemu prezentuje prawidłowe dane. Z czasem powinno się zaktualizować. Proponuję poczekać lub zgłosić na infolinii, czacie zaistniały problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja mobilna MójOrange nie aktualizuje wszystkich danych
W międzyczasie znalazłem zgłoszenie podobnego problemu poprzez tzw. opinie i recenzje w sklepie Google Play (link do strony: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange).
Załączam plik PNG z obrazem wiadomości. Wynika z niej, że Orange wie o tej przypadłości aplikacji mobilnej.