- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
► Temat, ze względu na specyfikę omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Abonament (etykieta: telefon komórkowy) - Moderator Wiktor ◄
Witam, mam problem z aplikacją, która przy każdym logowaniu na dany numer wola o podanie kodu abonenckiego dla konta. Dla drugiego numeru, który jest na tym samym koncie problem nie występuje. Na infolinii uzyskałem rtlko informacje, że na stronie internetowej Mój Orange powinienem mieć możliwość usunięcia tej weryfikacji, ale jej nie ma i konsultant też jej nie widzi. Z tego, co wiem to w NMO już takiego zarządzania kodem abonenckim nie ma. Kto może usunąć mi ta weryfikację, skoro konsultant ma tylko takie możliwości jak ja na stronie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
O aplikację mobilną. Na stronie widzę wszystkie usługi na jednym koncie i oprócz logowania nie muszę nigdzie podawać kodu abonenckiego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
Klient indywidualny, na abonament. Pierwszy numer Orange Love-do niego nie muszę podawać kodu, dla planu mobilnego już tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
Teraz sytuacja wygląda tak, że dla numeru z planem mobilnym nie muszę podawać kodu, ale jak przełączam się na numer Orange Love to muszę. Jeżeli zaloguje się loginem z Orange love, to podstawia mi się konto z 2 numerami i muszę podać kod przy przełączaniu na numer z planem mobilnym, natomiast jeżeli zaloguje się loginem do planu mobilnego podatawiaja się również oba moje numery z jednego konta abonenckiego i muszę wpisywać kod abonencki przełącza jąć się na numer Orange Love.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=8wT-6-d_t_k ok 45-47 sekundy.
Ale co widać dalej, jeśli wybierzesz przy liście kont "dodaj" (jak dla kont które nie są na wspólnym rachunku) i zalogujesz się numerem telefonu i hasłem na drugi numer - wtedy powinieneś mieć poniżej oddzielne konto dla numery. Wtedy powinno działać bez kodu. Na liście kont wtedy druga usługa dwa razy - raz jako konto ze wspólnej faktury, raz jako "oddzielne konto". W tej drugiej opcji powinno przełączyć się bez kodu abonenckiego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
@aro87 , powiem Ci jak to u mnie jest w aplikacji. Loguję się zawsze komórką z OL (wersja appki 4.10) i z racji przyznania czterocyfrowego PIN-u w appce już na początku jej instalki widzę dwie inne komórki poza OL (wszystkie w abonamencie), tel.stacjonarny i resztę usług, do których kliknięcie w kółeczko skutkuje podaniem kodu abonenckiego. To chyba mniejszy problem, aniżeli logowanie numerem, który Tobie akurat jest potrzebny. Moim skromnym zdaniem, konstrukcja appki przy wielu usługach ma w sobie taki element weryfikacyjny a nie inny, więc dobrze by było, byś logował się tym numerem, który aktualnie masz przypisany do konta i wtedy "od środka" podglądaj pozostałe usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange-kod abonencki
Dodając czy to numer OL czy plan mobilny tworzą się od razu 2 usługi. W zależności od tego jakim numerem się zalogowałem, to drugi będzie wolał o kod abonencki. Logując 2 numery będą mi się pokazywać 2 konta i 4 usługi.
@Piotrekk85napisał(-a)
Ciężko mi to wytłumaczyć słowami. Kod jest potrzebny do przełączenia w trybie przełączenia numerami ze wspólnego rachunku.
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=8wT-6-d_t_k ok 45-47 sekundy.
Ale co widać dalej, jeśli wybierzesz przy liście kont "dodaj" (jak dla kont które nie są na wspólnym rachunku) i zalogujesz się numerem telefonu i hasłem na drugi numer - wtedy powinieneś mieć poniżej oddzielne konto dla numery. Wtedy powinno działać bez kodu. Na liście kont wtedy druga usługa dwa razy - raz jako konto ze wspólnej faktury, raz jako "oddzielne konto". W tej drugiej opcji powinno przełączyć się bez kodu abonenckiego.
Z filmiku wnioskuję, że nie jest to żaden błąd, tylko dodatkowa weryfikacja. Myślałem, że to jakiś błąd, ale najwidoczniej tak "super" jest zrobiona aplikacja. Trudno, będę musiał wpisywać ten numer najwidoczniej, może ktoś pomyśli żeby na przykład dać jakieś Pole wyboru albo moc to zmienić na przykład przez stronę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »