- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - brak wyświetlania danych
Przeniosłam numer do Orange i zainstalowałam na telefonie aplikację Mój Orange. Niestety aplikacja, nie obsługuje mojego przeniesionego numeru a nadal ten nadany tymczasowy, który jest już nieaktywny. Przez to nie wyświetlają się żadne dane jak nr ilość internetu, który jest do wykorzystania. Odinstalowanie nic nie pomogło, nadal to samo. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
_____________
* Przeniesione z działu Abonament – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - brak wyświetlania danych
@GosiaEwa-99, Hej
sprawdź w wersji WEB na przeglądarce po zalogowaniu się w Mój Orange.
Jeśli numer został przeniesiony dzisiaj, to wykonaj połączenie na swoim numerze lub wyślij dowolnego SMSa. Powinno pomóc.😉
Jeśli dalej nic, to zaczekaj jeszcze 24h 😉 System potrzebuje czasu na aktualizację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - brak wyświetlania danych
@GosiaEwa-99 trzeba trochę odczekać, aż przetworzą się dane i ponownie sprawdzić w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - brak wyświetlania danych
Dziękuję za podpowiedź. Póki co sms nie pomógł, ale odczekam jeszcze.
Dzięki za pomysły