Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja Mój Orange 5.x

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 249
  • 560
  • 2

Aplikacja Mój Orange 5.x

To nie jest rozwiązanie, nie mam absolutnie żadnego obowiązku kupowania telefonu, żeby usługa działała tak samo jak w dniu podpisania umowy.

To Orange, nie ja ma obowiązek dostarczyć mi fakturę i z tego obowiązku się nie wywiązują, zamiast tego starają się za ten stan rzeczy odpowiedzialność zepchnąć na mnie.

 

I jeszcze te ich bezczelne tłumaczenie, że przecież są na portalu mój Orange, a ze nie mam dostępu, który mi zablokowali to nie ich sprawa.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52630
  • 706

Aplikacja Mój Orange 5.x

@xeth na taką sprawę konsultant mi odpowiedział: "Orange jest firmą telekomunikacyjną i takie usługi świadczy. Nie ma obowiązku dostarczania prawidłowo działającej aplikacji. Apka to tylko dodatek". Więc kliencie sobie radź sam. Orange tylko sprzedaje usługi, a w umowie nie ma zapisane, że klient ma mieć dostęp do Mój Orange czy to prze stronę www, czy przez apkę. Zawsze można przecież odwołać wersję elektroniczną faktury.

 

Dla mnie też takie rozwiązanie się nie podoba, ale ja mogę sobie tylko popisać, a Orange i tak zrobi swoje i jeszcze klienta ukarze za nieterminowe płatności.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 249
  • 560
  • 2

Aplikacja Mój Orange 5.x

Odwołać oczywiście można, ale dostarczenie faktury to obowiązek i co jeśli coś w sposobie dostarczania się zmieni, operator może bezkarnie przestać je dostarczać ?

 

Wiec w momencie gdy dostarczenie faktury w wybrany sposób staje się niemożliwe to Orange powinien postarać się o dostarczenie jej w inny dogodny dla klienta sposób.

Czy Orange skontaktował się ze mną i przedstawił inne opcje, nie. Czy wysłał fakturę w inny sposób, nie.

Czyli to Orange nie wywiązuje się z umowy nie ja.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36171
  • 1366

Aplikacja Mój Orange 5.x

A jaki masz dowód, że faktura nie jest dostarczona? Warto sprawdzić regulamin e-faktury (już niedostępny na www). Podstawową formą jest e-faktura na e-mail. To tylko na życzenie klienta lub przy braku email faktura jest dostępna na mój Orange. To już jest dawno i prawnie załatwione, by to klient się martwił a nie Orange.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52630
  • 706

Aplikacja Mój Orange 5.x

@xeth zgadza się. Tylko udowodnij to Orange. Jako klienci jesteś na przegranej pozycji. Orange fakturę wystawia, a jak klient sobie poradzi już z jej odczytaniem, to już nie jest sprawą operatora.

 

Ja dostaję jeszcze fakturę na e-mail. Taką opcję możesz zgłosić na infolinii.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 113
  • 304
  • 0

Aplikacja Mój Orange 5.x

@xeth piszesz pod aplikacją Mój Orange, a nawet telefonu nie masz? Stwórz osobny wątek bo tutaj robisz tylko zamieszanie.

 


@ketrasaArturnapisał(-a)

@Jarek zgłaszane kilkakrotnie na e-maila nawet podczas beta testów. Żadnej odpowiedzi. Dlatego tak desperacko piszę.

Ale j na to znalazłem rozwiązanie. Napisałem sobie formułę w arkuszu kalkulacyjny i przeliczam na konkretną datę. Więcej już nie będę ponawiał prób zmiany, skoro jest brak jakiejkolwiek reakcji od strony Orange. Ważne, aby nie popsuli już obecnej wersji, bo sobie dostosoeałem z ręcznym liczeniem daty.  


Co? Zamiast wejść w usługi i mieć datę przed sobą wolisz otworzyć Excel na kompie? Serio? Z takim myśleniem to ta aplikacja nie jest zdecydowanie dla Ciebie 🤣


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 249
  • 560
  • 2

Aplikacja Mój Orange 5.x

Piszę pod aplikacją, bo mi do wczoraj działało w aplikacji tylko i wyłącznie tam, wczoraj odcięli.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52630
  • 706

Aplikacja Mój Orange 5.x

@nWo wyjaśnij dokładniej, gdzie znajdę te daty w usługach, bo ja nigdzie ich namierzyć nie mogę.

Jak mam dla kilku numerów przebijać się przez kolejne usługi i sprawdzać daty, to wolę sobie listę w arkuszu kalkulacyjnym zrobić niż dla każdego numeru tracić kilkanaście minut, zanim aplikacja się załaduje.

W poprzedniej wersji aplikacji daty były na głównej stronie, więc nie trzeba było się przekopywać jak obecnie sugerujesz.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Aplikacja Mój Orange 5.x


@xethnapisał(-a)

Piszę pod aplikacją, bo mi do wczoraj działało w aplikacji tylko i wyłącznie tam, wczoraj odcięli.


Oczywiście, że nie masz obowiązku posiadania numeru telefonu komórkowego.

Mozesz zmienić formę dostarczania efaktury na adres e-mail jak już wspomniane było w tym temacie. Większość skrzynek pocztowych nie wymaga numeru telefonu...

 

Inną opcją jest wyłączenie autoryzacji SMS po rejestracji - tej opcji zwykle nie doradzamy, ale w Twoim wypadku mogłoby być innym rozwiązaniem.

Polega na tym, że chwilowo podajesz numer telefonu osoby z rodziny lub zaufanego znajomego, a po założeniu konta wyłączasz autoryzację w Mój Orange. Ta osoba nie będzie miała dostępu do Twojego konta. Nie będzie też dostawała SMS-ów związanych z Twoim kontem (za wyjątkiem SMS-ów autoryzacyjnych do momentu ich wyłączenia). Jej numer nie będzie powiązany także z Twoimi usługami - służyć będzie jedynie do potwierdzania zleceń na koncie. Zwykle nie polecamy tego sposobu, bo wyłączenie dodatkowej autoryzacji obniża bezpieczeństwo konta.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36171
  • 1366

Aplikacja Mój Orange 5.x

Aby mieć konto na tym forum w 95% przypadków trzeba podać jakaś komórkę 🙃 więc jak ktoś nie chce podawać Orange numeru - najprawdopodobniej podał zakładając tutaj konto 😐