- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Nie idzie doładować numeru z aplikacji. Długo będzie taki stan rzeczy ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@Zeusek jeśli chcesz doładować kartą którą uprzednio zapisałeś, to radzę ją usunąć i rozpocząć doładowanie jeszcze raz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Zrobiłem doładowania przez blik, tutaj nie było problemów, jednorazowo zrobiłem 28 doładowań i było dobrze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@toleknapisał(-a)Czy mógłby ktoś z Was zweryfikować u siebie problem dotyczący speedtestu który opisałem wyżej podając wersję aplikacji, wersję Androida i model smartfona? Dostałem odpowiedź że nie udało im się odtworzyć problemu i aplikacja działa prawidłowo.
Jak im zglaszalem że popsuli logowanie przez skaner palca to też nie potrafili tego odtworzyć, ale - ad rem:
HTC u11, android 9. DL miał ciut poniżej 100, ale to wystarczyło żeby w UL na starcie skala była z DL i wygląda to jak wyglada
czyli wystarczy jakakolwiek zmiana skali podczas DL aby UL pokazywał graficzne bzdury przy odpowiednio szybkim transferze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Czemu bonus internetowy za doladowania a nie doładowania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Właśnie odkryłem, że w aplikacji (5.49) można sprawdzić daty obciążeń za pakiety i inne usługi. Dla prepaidow wystarczy wejść w Wykorzystanie, zjechać na dół i tam jest interesująca nas opcja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@spiro we wcześniejszych wersjach też była ta opcją, ale nie wiem od której. Też trafiłem na takie informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
W tej chwili nie widzę możliwości sprawdzenia stanu konta numerów przez aplikację. Dotyczy to numerów, które nie wykonały żadnego połączenia itp. od jakiegoś czasu. Po prostu wyświetla się informacja o braku aktywności i nigdzie nie widzę stanu konta. Poprawcie to, proszę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@azertak tak teraz będzie, zrób krótkie połączenie wychodzące, czy sms wyślij, wtedy informacja w Mój Orange zniknie, ten komunikat jest po to by klient był świadomy, że opłata za brak aktywności przez miesiąc, będzie naliczona, więc komunikat potrzebny!