- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
U mnie TERAZ nie dzialaja doładowania w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
😉
O dziwo komunikat o braku aktywności pojawia się mimo aktywnego korzystania z internetu.
O dziwo na wszystkich 6 kartach dzisiaj zauważyłem komunikat w apce.
Jak nieaktywność przekroczy 7 dni to dopiero będę zastanawiał się czy usunięto parę niuansów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@andrzej1441 aplikacja uaktualnienia się jeden dzień, więc ten komunikat nic nie oznacza, zignoruj go 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@andrzej1441 po korzystaniu z netu trzeba trochę odczekać, około paru godzin, i zobaczysz stan konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Jeśli korzysta się z Danych Mobilnych, to trzeba zamknąć sesję, wtedy w aplikacji pojawi się zużycie Danych Mobilnych, włącz/ wyłącz >Tryb Samolotowy przykładowo 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Aplikacja działa, w końcu po 4 miesiącach zgłoszeń, reklamacji itp. Byłem zadowolony, że w końcu się udalo. Nic bardziej mylnego. Mam wgląd na swoje konto, stan numerów i usług, niestety poza wglądem nic więcej nie mogę zrobić. Do wlączenia i wyłączenia usług potrzebny jest kod autoryzacyjny wysyłany SMS-em. Tylko autoryzację w aplikacji mam wyłączoną. No nic, jak autoryzacja, to już wpiszę ten kod z SMS-a. Potem kolejny i bastęony i tak 40 razy i dalej się autoryzuje. Tak wspaniale działa aplikacja po naprawie. Zadzwoniłem na infolinię, to dostałem odpowiedź, że przyjmą zgłoszenie. Nauczony doświadczeniem nie zgodziłem się na zgłoszenie. Bo znowu będą miesiącami kombinowali z moim kontem, a tak chociaż do końca umowy będę miał wgląd na numery i stan kont. No cóż, niech Orange trzyma sobie te konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@ketrasaArtur widzę że jakby nie patrzeć to problemów ciąg dalszy, Ty to masz wyjątkowego pecha.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@slav72 mam wyjątkowe szczęście, bo Orange ułatwia mi decyzję, aby się pożegnać. Sprawdziłem teraz konto Mój Orange przez www. Tam tych problemów nie ma. Autoryzacja wyłączona i mam wgląd do pakietów i usług, gdzie w aplikacji muszę autoryzować SMS-em i tak bez końca.
Odpowiedni zestaw pytań w tej sprawie na AMA już szykuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@ketrasaArtur Twój wpis o autoryzacji sms skłonił mnie do sprawdzenia jak to wygląda u mnie. Wg aplikacji autoryzacja SMS jest aktywna, natomiast dotychczas jak włączalem i wyłączalem pakiet 200 to żaden kod nie był nigdzie potrzebny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@spiro u mnie w apce jest o tyle ciekawa sprawa, że autoryzacja dotyczy tylko numeru abonamentowego i jednego numeru na kartę. Pozostałe numery nie wymagają autoryzacji. Autoryzacje mam wyłączoną, niestety na wybranych numerach jest wymagana, dodatkowo po wpisaniu kodu autoryzacyjnego wyświetla się ponowne okienko z autoryzacją i przychodzi kolejny SMS z kodem autoryzacyjnym. Nieważne czy wpiszę poprawny, czy błędny i tak wyskakuje kolejne okienko z kodem autoryzacyjnym.
Dobrze, że chodź przez www działa prawidłowo i mam wgląd do usług i pakietów.