Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Temat przeniesiony z Abonament do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej

 

Witam. Na aplikacji Orange od nowego okresu rozliczeniowego pojawia się błędna informacja o dostępności Internetu w GB. Umowę mam na 10GB a na stronie startowej po zalogowaniu mam informację że wykorzystałam 2.97GB z 19GB. Dzwoniłam na infolinię, powiedziano mi że mam 10GB, a ja widzę 19GB. Na drugim numerze mam tę samą informację a na trzecim mam podane że mam 34GB. O co chodzi? Wyłączenie i ponowne uruchomienie telefonu nic nie dało. 

11 ODPOW. 11

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Aplikacja faktycznie dolicza do limitu jakieś potencjalne pakiety, które zostaną uruchomione (płatnie!) po wykorzystaniu podstawowego. Ja mam np. 3GB podstawowy (w ramach LOVE) a pokazuje mi 13GB: 3GB + pakiety po 5GB. Taka zmyłka 😉

Na https://www.orange.pl/moj-orange pokazuje dobrze - tylko podstawowy llimit.


Pracuję w Orange
  • 78
  • 224
  • 12

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Niestety, jest to błąd. Na każdym z numerów widzisz łączny pakiet danych na konto 3GB za każdy numer, czyli 9GB - jak masz 3 komórki. Pakiet ten jest współdzielony dla wszystkich numerów na koncie, ale tylko w  Planach Mobilnych, czyli jak masz Plan Komórkowy/Love to nie będzie działał 😞 Problem z prezentacją danych został już zgłoszony. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

A czemu to błąd?

Zgodnie z regulaminem:

Pakiet danych 3 GB oprócz usługi Plan Mobilny mogą Państwo wykorzystać także w ramach innych usług abonamentowych, rozliczanych na tym samym Koncie abonenckim. Pakiet ten jest dostępny po zużyciu środków z pakietów danych udostępnionych w ramach danej usługi oraz po wykorzystaniu środków z usług dodatkowych, zwiększających pakiet danych w ramach danej usługi.
Anonim

Nie dotyczy

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Wypada dodać że aplikacja korzysta ze starego Mój Orange, na nowym Mój Orange jest to szczegółowo pokazane i aktualne, aplikacja niestety pokazuje czasem coś innego, nie można się na niej opierać.


Pracuję w Orange
  • 78
  • 224
  • 12

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Piotrekk85 przeliczyłam dane co podała Kasia53 i wyszło mi, że nie ma na koncie Planu Mobilnego, tylko same Plany Komórkowe J Tym bardziej, że mając 3 usługi prawidłowo dostajesz 3GB za 2 i 3 usługę, czyli Kasia o ile miałaby 3 Plany Mobilne, dostałaby 6GB. Aktualnie problem jest taki, że Plany Mobilne dostają prawidłowo 3GB za 2 i kolejną kartę, a Plany Komórkowe/Love za każdą kartę i cóż nie mogą z tego korzystać.

Zasady przyznawania rabatu:

Pakiet danych 3 GB przyznamy w każdym okresie rozliczeniowym i  odrębnie za każdą zawartą umowę albo aneks na Plan Mobilny.

Oznacza to, że jeśli np. zawrą Państwo dwie umowy wybierając Plan Mobilny 55i Plan Mobilny 75, a jednocześnie korzystają już Państwo z Planu Mobilnego 55, to przyznamy Państwu

6 GB do wykorzystania w okresie rozliczeniowym.

.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Czyli danych jest za dużo a na wszystkich numerach można korzystać?

Pracuję w Orange
  • 78
  • 224
  • 12

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Na tę chwilę, jeżeli na koncie są Plany Komórkowe/Love ( bez Planu Mobilnego) po wykorzystaniu pakietu 10, 15 czy 25GB, włącza się lejek, pomimo tego, że na Mój Orange widać dostępny pakiet danych na konto 3, 6, 9, czy 12GB. Aktywny Plan Mobilny skutkuje włączeniem usługi „pakiet danych na konto”, tej samej, dzięki której możemy korzystać na wszystkich komórkach z pakietu w internecie mobilnym, PK i Lovki tego nie mają. Widzisz więcej GB, ale bez Planu Mobilnego niestety nie ma opcji, żeby z tego korzystać. Podejrzewam, że na koncie gdzie był lub jest internet mobilny dałoby się pociągnąć na komórkach te GB hmmm Ale to moje gdybanie. Sprawą zajęli się specjaliści i cóż trzeba czekać. Ze swojej strony mam nadzieje, że pakiety zostaną i wszyscy śmiało będziemy mogli z nich korzystać J


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji


@Zoenapisał(-a)

.... Sprawą zajęli się specjaliści i cóż trzeba czekać...


To ci specjaliści od pakietów tak się zapętlili w tych planach, że już sami nie wiedzą jak to działa?!


Pracuję w Orange
  • 78
  • 224
  • 12

Źle wyświetlana informacja o dostępności intetnetuaplikacji

Najświeższe informacje 🙂 Błąd został poprawiony. Błędnie przyznany pakiet zostanie automatycznie usunięty z kont Klientów.