- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
weryfikacja danych - neostrada
@Piotrekk85 przecież masz napisane post wyżej że nikt na infolinii nic nie wie 🙂
Sprawa rozwiązana przez ponowne złożenie zamówienia ( czas 25 minut i przełączanie do 4 konsultantów )
A na pocztę przyszło :
Dzień dobry,
"nie możemy zrealizować złożonego przez stronę www.orange.pl zamówienia Neostrada. Wybrana usługa jest już w trakcie realizacji – nr zamówienia .........."
Tylko zamówienie przez stronę było wcześniej o 8 dni niż telefonicznie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
weryfikacja danych - neostrada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
weryfikacja danych - neostrada
@Piotrekk85 nie kombinuj już 🙂
Primo - jestem kobietą ( agula to nie jest męski nick )
Secundo - czytaj ze zrozumieniem - 4 słownie czterech konsulnantów w róznych działach sprawdzało
Sprawa wyjaśniona - temat uważam za zamkniety
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
weryfikacja danych - neostrada
Skoro tak, to oznaczam odpowiedź, w której podałaś rozwiązanie i zamykam go.