- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@Anonim No właśnie to mnie wnerwiło, że upload 1.3 mb. jeżeli przedwczoraj było 6mb a na początku 8... no sorry bardzo ale czuję się mega oszukany przez coś takiego. Coś czuję, że jednak t-mobile albo plus mimo, że to internet mobilny to jednak o wiele lepiej by się sprawdził.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@TerexJa zrezygnowałem z vdsl od Orange i mam mobilny od T-mobile do 60/10Mb/s i jest tak w dużym mieście W-wa plus umowa na 2 lata za 55 zl miesiecznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@Anonim A powiedz mi proszę czy on ma jakieś limity bo z tego co wiem mobilne mają limit a zależy mi koniecznie na tym braku limitów bo bardzo dużo używałem internetu głównie streamowanie, gry, filmy itd. także Głównie zależy mi na tym aby żadnych ograniczeń nie było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
@Piotrekk85napisał(-a)
Nowi klienci mają FUP w regulaminie więc nie jest to już prawdziwy nolimit.
A o której piszesz sieci ?
Masz info na PW
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
Witam! Niestety kontakt z firmą nic nie dał. Zostałem przeniesiony do działu biznesowego co i tak nie poskutkowało. Tak więc no trudno. Nie wiem co mam dalej robić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z routerem oraz internetem
No właśnie nie mam. Jest to usługa domowa a nie firmowa. Dlatego zdziwiłem się postępowaniem konsultantów. Spróbuję jeszcze pojechać do ich salonu ale już jestem załamany...